Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye koster det cirka å få endret størrelse på en ring?

Fortsetter under...

Mary Poppins
Skrevet

Er det gull eller sølv? skal den tas inn eller ut? Og isåfall hvis den skal tas ut, er det mye? Det er heller ikke alle ringer det kan endres størrelse på, f.eks dersom ringer hasr stener i, eller er veldig bred, kan det bli et problem.

Skrevet

Er det gull eller sølv? skal den tas inn eller ut? Og isåfall hvis den skal tas ut, er det mye? Det er heller ikke alle ringer det kan endres størrelse på, f.eks dersom ringer hasr stener i, eller er veldig bred, kan det bli et problem.

Gull (hvitt og gult). Skal opp en størrelse. De sa det gikk an å endre str ved kjøp. Har vært i tvil om jeg skulle gjøre det helt siden da (mars), men nå når sommeren er her så har jeg funnet ut at jeg absolutt bør :P

Mary Poppins
Skrevet

Gull (hvitt og gult). Skal opp en størrelse. De sa det gikk an å endre str ved kjøp. Har vært i tvil om jeg skulle gjøre det helt siden da (mars), men nå når sommeren er her så har jeg funnet ut at jeg absolutt bør :P

Har du kvittering så skal du få det gjort gratis :-)

Mary Poppins
Skrevet

Det er ihvertfal policy'en på mestergull, der jeg jobber innimellom :)

Skrevet

Har du kvittering så skal du få det gjort gratis :-)

Det har jeg. Det høres jo bra ut. Visste ikke om det gikk såpass lenge etter kjøp... :-)

Annonse

Mary Poppins
Skrevet

Det har jeg. Det høres jo bra ut. Visste ikke om det gikk såpass lenge etter kjøp... :-)

De er ihvertfal ganske sære hvis de sier nei når du kjøpte ringen i mars, det er jo ikke så lenge siden. Du kan jo også ta en liten hvit løgn og si at du fikk den i gave for 3 uker siden eller noe i den duren;) Pass på at den er ren og fin når du leverer den, slik at den ikke ser veldig brukt ut. :-)

Mary Poppins
Skrevet

Forresten, jeg kan jo svare på hva det vil koste dersom du må betale - rundt 200kr, maks 300kr.

Skrevet

Kjempevanskelig å svare på. Generelt er det mye enklere å ta de ut enn inn. Enkle gullringer bare banker de litt på så blir de større. Tar ikke mange minuttene, og kan sikkert ikke koste mye.

Skrevet

De er ihvertfal ganske sære hvis de sier nei når du kjøpte ringen i mars, det er jo ikke så lenge siden. Du kan jo også ta en liten hvit løgn og si at du fikk den i gave for 3 uker siden eller noe i den duren;) Pass på at den er ren og fin når du leverer den, slik at den ikke ser veldig brukt ut. :-)

Okej, takk for svar. Håper de er like snille på Bjørklund, da! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...