Jeannie Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Jeg har søkt på Noroff instituttet og lurer derfor på om det er noen her som har gått på Noroff eller vet noe om skolen? Er den bra? Er det verdt pengene? 0 Siter
Gjest Jenine Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Det lurer jeg også på! :-) Har søkt og kommet inn, starter i slutten av august. Har søkt på Multimediedesign. Hva har du søkt på? Ja nå glemte jeg at de har skoler flere steder i landet. Jeg har søkt i Oslo. Hvor har du søkt? Har du vært inne til samtale med de? Det har jeg gjort og det gikk veldig bra! :-) 0 Siter
Jeannie Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 Det lurer jeg også på! :-) Har søkt og kommet inn, starter i slutten av august. Har søkt på Multimediedesign. Hva har du søkt på? Ja nå glemte jeg at de har skoler flere steder i landet. Jeg har søkt i Oslo. Hvor har du søkt? Har du vært inne til samtale med de? Det har jeg gjort og det gikk veldig bra! :-) Jeg har kommet inn i Bergen jeg, på film og tv produksjonslinja. Siden jeg bor på østlandet og det er litt langt å reise til Bergen hadde jeg telefonintervju. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.