Gå til innhold

Hvor faen blei det av sola??

Anbefalte innlegg

mariaflyfly
Skrevet

Var ikke jeg lovet sol & varme hele uka? *gretten*

Mary Poppins
Skrevet

Jeg sitter og lurer på det samme.. dette været her var definitivt ikke det jeg bestilte! Jeg skulle ligger pal ute idag og bli brun jeg.. *snurt*

mariaflyfly
Skrevet

Jeg sitter og lurer på det samme.. dette været her var definitivt ikke det jeg bestilte! Jeg skulle ligger pal ute idag og bli brun jeg.. *snurt*

Helt utrolig. :( Ser plutselig at værmeldinga på vgnett melder REGN i kvelg! Hva faen?? Jeg hang ut klesvask før jeg dro på jobb også. :( *sur*

Skrevet

Da få du komme hit da, her er det sol og varme så det holder i lange baner:-)

Skal sørge for å smøre deg godt inn så du ikke blir solbrent:-)

Skrevet

Helt utrolig. :( Ser plutselig at værmeldinga på vgnett melder REGN i kvelg! Hva faen?? Jeg hang ut klesvask før jeg dro på jobb også. :( *sur*

HVA????

Vi skal ha gjester på grilling i kveld, vi!! :-(

*morsan begynner å telle etter om vi har nok innestoler*

Mary Poppins
Skrevet

What??? REGN???? Argh jeg blir så irritert!! Hadde jeg vært forbredt på dårlig vær hadde det vært en ting, men når de gjøkene av noen værmeldere skryter av fantastisk vær hele uken så er det jævlig irriterende når det blir dårlig.

Jeg sitter forresten og hører på God Morgen Norge, og nå presterte hun ene programlederen og si "ja og det er bare solskinn i hele landet idag".. eh er ikke sendingen fra oslo? Betyr det at det er fint vær i oslo??? Jeg er 25 min utenfor oslo og her er det ikke fint!

Mary Poppins
Skrevet

Da få du komme hit da, her er det sol og varme så det holder i lange baner:-)

Skal sørge for å smøre deg godt inn så du ikke blir solbrent:-)

*pakker med seg en søt liten bikini og er klar til å dra*

Jeg kommer med en gang! Gleder meg til å bli innsmurt av deg, da er det nok ingen fare for at jeg blir solbrent noe sted på kroppen ;)

Skrevet

*pakker med seg en søt liten bikini og er klar til å dra*

Jeg kommer med en gang! Gleder meg til å bli innsmurt av deg, da er det nok ingen fare for at jeg blir solbrent noe sted på kroppen ;)

Hihi, har sett liknende tilnærmelser fra mrxx til Mary Poppins tidligere ;) Er du litt interessert, mister?

Skrevet

Det er stygt å banne, du skremmer bort sola på den måten!

Skrevet

Hihi, har sett liknende tilnærmelser fra mrxx til Mary Poppins tidligere ;) Er du litt interessert, mister?

Du skjønner det "streker på veggen" at jeg har aldri sett henne og i tillegg er jeg nok for gammel til det, så det er nok mer i dine fantasier enn virkelighet dette. Jeg burde nok har vært 25 år yngre hvis jeg skulle ha lagt an på henne:-)

Skrevet

What??? REGN???? Argh jeg blir så irritert!! Hadde jeg vært forbredt på dårlig vær hadde det vært en ting, men når de gjøkene av noen værmeldere skryter av fantastisk vær hele uken så er det jævlig irriterende når det blir dårlig.

Jeg sitter forresten og hører på God Morgen Norge, og nå presterte hun ene programlederen og si "ja og det er bare solskinn i hele landet idag".. eh er ikke sendingen fra oslo? Betyr det at det er fint vær i oslo??? Jeg er 25 min utenfor oslo og her er det ikke fint!

Er det ikke fint i Oslo? Da er det rart det er så fint her....eller rart og rart....det er noen mil da, men likevel.

Skrevet

Ikke sol her, nei *titter ut av vindu*

Mary Poppins
Skrevet

Du skjønner det "streker på veggen" at jeg har aldri sett henne og i tillegg er jeg nok for gammel til det, så det er nok mer i dine fantasier enn virkelighet dette. Jeg burde nok har vært 25 år yngre hvis jeg skulle ha lagt an på henne:-)

Duh, du har jo sett meg da, bare ikke i virkeligheten :-)

"Jeg burde nok har vært 25 år yngre hvis jeg skulle ha lagt an på henne:-)"

Eller jeg 25 år eldre? Eh nei det hadde nok vært best om du var 25 år yngre ja. Eller 25 var vel å ta litt hardt i..15-20 år hadde holdt ;-) Men skulle jeg dømt deg etter magen din så hadde du ikke trengt å være så mye yngre :-)

Mary Poppins
Skrevet

Er det ikke fint i Oslo? Da er det rart det er så fint her....eller rart og rart....det er noen mil da, men likevel.

Ja det er rart. Jeg er ikke langt i fra oslo og her er det helt overskyet.

Skrevet

Du kan så si.

Jeg skjønte lite da jeg gikk ut av den vindusløse tennishallen på Hasle etter endt eksamen kl. 12.

Overskyet?

Jaja. Jeg har eksamen imorgen også. Så kan solen få komme tilbake.

kakki1365380609
Skrevet

Og tenk, i Bergen er her nydelig sol og varmt :o) Jeg soler meg og leser hjernetomme bøker :o)...med en toåring klatrende på meg.....

mariaflyfly
Skrevet

Du kan så si.

Jeg skjønte lite da jeg gikk ut av den vindusløse tennishallen på Hasle etter endt eksamen kl. 12.

Overskyet?

Jaja. Jeg har eksamen imorgen også. Så kan solen få komme tilbake.

Lykke til i morgen også! :)

(Er det nå jeg skal fortelle historien om da jeg jobba på Tennissenteret og satte på "Jag trivs best i öppna landskap" på full guffe inne i hallen midt unger en ex.phil eksamen den gangen...?) :D

Gjest annlovinda
Skrevet

HVA????

Vi skal ha gjester på grilling i kveld, vi!! :-(

*morsan begynner å telle etter om vi har nok innestoler*

Her er det ikke meldt regn før i morgen. Vi skal på grilling i kveld, så håper det stemmer.

http://met.no/oslo/oslo.html?steder

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...