Gjest rastløs i bena Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Jeg går på Lamictal 150 mg. Jeg plages med veldig rastløse ben etter å ha tatt dosen om kvelden. Jeg føler meg også generelt rastløs i kroppen men vil helst ikke slutte med medisinen da jeg ellers har hatt god effekt. Finnes det en motgift mot rastløsheten? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 De har en medisin mot bivirkninger... 0 Siter
Tinkebøtta Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Generelt kan magnesiumtilskudd (helsekost/apotek) ha en god og rask effekt på rastløse bein. Men jeg har ikke erfaring med bruk for å nøytralisere bivirkning om du skjønner hva jeg mener. Allikevel skulle det ikke være noe i veien for å forsøke. Ta 400 mg magnesium daglig noen timer før sengetid. Virkningen kommer i løpet av få dager hvis det først hjelper. Ta dette som en kur i 4 - 6 uker hvis du opplever bedring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.