Gå til innhold

Musikksmak og "vokse opp"

Anbefalte innlegg

Gjest Stimen
Skrevet

Får stadig høre av sauflokken den strofen "når skal du vokse opp", det er altså fordi jeg liker metal og ikke kler meg som ett jævla juletre.

Går ikke med sminke eller overdriver i noen grad, jeg 30år og anser meg selv som voksen og ansvarlig.

Bare lurer på om jeg er omgitt av idioter eller hva som skjer.

Tenker dere samme sak?

Gjest Norsk krøsus
Skrevet

JA, de er bare misunnelige fordi de er mye mer kjedelig enn deg og liker uinteressant pjattemusikk.

Dette er ingen spøk, jeg mener det.

Det er jo faktisk DE som ikke har vokst opp. For barn og ungdom, de velger jo gjerne sin musikk ut i fra gruppetilhørighet. Og det er jo nettopp det de gjør - de velger diverse pop for å passe inn blant alle de andre "voksne".

Men skikkelige folk som deg og meg, vi har en selvstendig smak og digger mettall.

Skrevet

JA, de er bare misunnelige fordi de er mye mer kjedelig enn deg og liker uinteressant pjattemusikk.

Dette er ingen spøk, jeg mener det.

Det er jo faktisk DE som ikke har vokst opp. For barn og ungdom, de velger jo gjerne sin musikk ut i fra gruppetilhørighet. Og det er jo nettopp det de gjør - de velger diverse pop for å passe inn blant alle de andre "voksne".

Men skikkelige folk som deg og meg, vi har en selvstendig smak og digger mettall.

Du kan ha selvstendig smak uten å digge metal da... det finnes masse annen musikk enn listepop og metall. Tror ikke jeg kan si at jeg følger strømmen når det gjelder musikk, men jeg går ikke bare kledd i svart skinn fordet...

Gjest sauebæ
Skrevet

Folk som skal være så veldig annerledes, kun kle seg i svart, høre metal etc er jo helt lik resten av gruppa som tenker det samme. Dere er en liten saueflokk dere også;)

Skrevet

Folk som skal være så veldig annerledes, kun kle seg i svart, høre metal etc er jo helt lik resten av gruppa som tenker det samme. Dere er en liten saueflokk dere også;)

*Flirer* Da jeg gikk på ungdomsskolen gikk alle "individualistene" kledt i slitte dongeribukser i svart eller blått, boots og en gammel islender... _Alle_ sammen. Joda, de var sååå mye mer individualister enn oss andre. :o)

Skrevet

*Flirer* Da jeg gikk på ungdomsskolen gikk alle "individualistene" kledt i slitte dongeribukser i svart eller blått, boots og en gammel islender... _Alle_ sammen. Joda, de var sååå mye mer individualister enn oss andre. :o)

Minner meg om en "vitsetegning" jeg så en gang med en mann i helt ordinær dress og slips, omgitt av en broket forsamling mennesker. Hans hjertesukk var "Alle er individualister. Det er bare meg som er konformist."

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...