Gå til innhold

Trenger råd

Anbefalte innlegg

Gjest Stillheten

Føler meg så misfornøyd med tilværelsen. Har sin mann og barn, men depresjonen vil ikke slippe tak. Holder den i sjakk ved og spise Sobril, Cipralex og Seroquel. Skal i rettsak mot min egen bestemor om noen uker og jeg gruer meg forferdelig. Er så glad i henne, men det er hun som har laget alt dette bråket, og nå har ungene også fått problemer. Barnevernet ringte her en dag da de hadde fått bekymringsmelding på det ene barnet vårt. Jeg ble kjemperedd og føler at alle jobber imot meg. Til og med min egen behandler føler jeg nå går i mot meg. jeg er fortvilet og har bare lyst til og gjøre det slutt, samtidig så er det jo snart over og kanskje livet kan bli lettere. Jeg hopper ifra det ene til det andre. Hva kan hjelpe meg nå som jeg er så veldig urolig. Får ta en sobril, og se om det hjelper.

Gruer meg for livet, gruer meg for dagene som kommer, gruer for alt. Har bare lyst til og legge meg ned og sove over alt det onde. Hva skal jeg gjøre?????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277900-trenger-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest noen skal visst få alt... Opp med nesa!

Bestemor , det går ikke å prate seg ut av konflikten da altså? Barnevernet kan alle få oppringing av, så ikke se så tungt på det, så sant det ikke er noe i det da. At du ikke føler at behandler vil deg ditt beste, kan vel også bare være en tanke fordi "alt" går galt? Når ting ser som mørkest ut, da vender du deg mot lyset. Ikke bland tankene om dette forskjellige, men ta en og en sak. Fortsett med riktig dose medisiner. Jeg håper det ordner seg snart da!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277900-trenger-r%C3%A5d/#findComment-2241617
Del på andre sider

Gjest xbellax

På bakgrunn av dine tidligere innlegg synes jeg kanskje ikke det er så rart at enkelte reagerer. Det beste du kan gjøre er ikke kjempe mot dem, ta i mot råd og veiledning lær av det du gjør feil. Selv om du opplever det som å bli motarbeidet kan det hende du er den som tar feil, hva skader det å lytte og forsøke noe annet enn det trygge og kjente (og destruktive).

Uansett, all mulig lykke til. Håper solen skinner for deg snart.

thinkerbell

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277900-trenger-r%C3%A5d/#findComment-2242604
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...