Gjest TrilafonKula Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Jeg begynte med Trilafon for åtte år siden. La på meg tre kg pr uke de første 10 ukene. Deretter har det kommet snikende ti kg til. Nå har jeg fått beskjed om å slutte med Trilafon. VIl jeg nå gå ned i vekt igjen? Hvor fort vil jeg i så fall gå ned i vekt? Jeg startet på 24mg. Har gått på 8mg i to år og er nå ferdigbehandlet. Hvor går jeg til betaling sånn at jeg er sikker på å få svar? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Her er det gratis,håper NHD svarer deg 0 Siter
frosken Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Tror ikke noen kan si deg med sikkerhet hvor fort du vil gå ned. Noen merker tydelig endring etter seponering av medikamenter, andre får ingen automatisk vektnedgang. Uansett, så har du vel god grunn til å håpe på en vektnedgang, og du kan kanskje kombinere seponeringen av trilafon med å forsøke å være mye i bevegelse + bra kosthold. Lykke til :-) Det går forresten ikke an å betale for svar fra nhd; han velger selv hvilke spørsmål han vil svare på. 0 Siter
serenity777 Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Jeg kan bare nevne min egen vektreduskjon da jeg kutt ut zyprexa og gikk over på zeldox gikk jeg ned 16kg på tre måneder. Så begynte jeg igjenn på zyprexa, og etter 4-5 måneder var jeg tilbake på normalt. 0 Siter
Gjest TrilafonKula Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Jeg kan bare nevne min egen vektreduskjon da jeg kutt ut zyprexa og gikk over på zeldox gikk jeg ned 16kg på tre måneder. Så begynte jeg igjenn på zyprexa, og etter 4-5 måneder var jeg tilbake på normalt. Hvor mye gikk du ned totalt på den tiden? 0 Siter
serenity777 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Hvor mye gikk du ned totalt på den tiden? Nei, jeg gikk ned bare 16 kg, når jeg begynte på zyprexa igjenn, så gikk jeg opp igjenn. hehe, skrev vist litt knotete første svar. 0 Siter
Gjest TrilafonKula Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Nei, jeg gikk ned bare 16 kg, når jeg begynte på zyprexa igjenn, så gikk jeg opp igjenn. hehe, skrev vist litt knotete første svar. Takk for svar. Det blir spennende å se om jeg går ned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.