Gå til innhold

Overvekt

Anbefalte innlegg

Gjest TrilafonKula
Skrevet

Jeg begynte med Trilafon for åtte år siden. La på meg tre kg pr uke de første 10 ukene. Deretter har det kommet snikende ti kg til. Nå har jeg fått beskjed om å slutte med Trilafon. VIl jeg nå gå ned i vekt igjen? Hvor fort vil jeg i så fall gå ned i vekt? Jeg startet på 24mg. Har gått på 8mg i to år og er nå ferdigbehandlet. Hvor går jeg til betaling sånn at jeg er sikker på å få svar?

Gjest D*lilith
Skrevet

Her er det gratis,håper NHD svarer deg :)

Skrevet

Tror ikke noen kan si deg med sikkerhet hvor fort du vil gå ned. Noen merker tydelig endring etter seponering av medikamenter, andre får ingen automatisk vektnedgang.

Uansett, så har du vel god grunn til å håpe på en vektnedgang, og du kan kanskje kombinere seponeringen av trilafon med å forsøke å være mye i bevegelse + bra kosthold.

Lykke til :-)

Det går forresten ikke an å betale for svar fra nhd; han velger selv hvilke spørsmål han vil svare på.

serenity777
Skrevet

Jeg kan bare nevne min egen vektreduskjon da jeg kutt ut zyprexa og gikk over på zeldox gikk jeg ned 16kg på tre måneder. Så begynte jeg igjenn på zyprexa, og etter 4-5 måneder var jeg tilbake på normalt.

Gjest TrilafonKula
Skrevet

Jeg kan bare nevne min egen vektreduskjon da jeg kutt ut zyprexa og gikk over på zeldox gikk jeg ned 16kg på tre måneder. Så begynte jeg igjenn på zyprexa, og etter 4-5 måneder var jeg tilbake på normalt.

Hvor mye gikk du ned totalt på den tiden?

serenity777
Skrevet

Hvor mye gikk du ned totalt på den tiden?

Nei, jeg gikk ned bare 16 kg, når jeg begynte på zyprexa igjenn, så gikk jeg opp igjenn. hehe, skrev vist litt knotete første svar.

Gjest TrilafonKula
Skrevet

Nei, jeg gikk ned bare 16 kg, når jeg begynte på zyprexa igjenn, så gikk jeg opp igjenn. hehe, skrev vist litt knotete første svar.

Takk for svar. Det blir spennende å se om jeg går ned.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...