Gå til innhold

Hun prøver bli min venninne som jeg ikke vil ha

Anbefalte innlegg

Gjest millit
Skrevet

Da jeg begynte i ny jobb for et år siden, jobbet det kun EN annen ung jente der. Naturlig nok hang vi sammen og fant nokså greit tonen. Da hun sluttet for et halvt år siden, hadde vi sporadisk kontakt på mail mens vi var på jobb. Så dabbet det litt av...men i det siste har hun mast så enormt om å treffes, noe jeg egentlig ikke har interesse av. Vi funka bra på jobb, men privat er vi enormt forskjellige!

Sist hun spurte om jeg ville komme på besøk, sa jeg at jeg var opptatt. Da sa hun at hun følte jeg unngikk henne sidne jeg var så opptatt hele tiden..

Lot meg "presse" til å treffes hos henne om en uke..men har så lite lyst. HVA skal jg si? har ikke lyst til å såre henne, men har heller ikke lyst til å gjøre dette når jeg ikke ønsker investere i et vennskap med henne..

Skrevet

Du kan nok ikke unngå helt å såre henne. Om du stadig har unnskyldninger vil hun bli såret, det har du jo opplevd - og om du er ærlig med henne vil hun sikkert også bli såret.

Om du ikke får noe ut av vennskapet med henne, og føler det er mer jobb enn hyggelig, så får du velge om du vil fortsette å finne på unnskyldninger eller å være mer direkte. Ikke lett. Jeg har innom begge deler..

Skrevet

Du merker og jeg ville merket om du ikke likte å være sammen med meg. Det går av seg selv. Om du ikke viser interesse for det hun har å fortelle, så forstår hun nok "tegninga". Når man går tom for temaer så snakker man om været vel? ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du merker og jeg ville merket om du ikke likte å være sammen med meg. Det går av seg selv. Om du ikke viser interesse for det hun har å fortelle, så forstår hun nok "tegninga". Når man går tom for temaer så snakker man om været vel? ;)

Nåja, det er neimen ikke alle som skjønner tegninga om man tegner aldri så stort, så det vet jeg neimen ikke om jeg hadde turt satse på. :-)

Jeg ville sagt noe sånt som at jeg har så mye å gjøre og så mange jeg skal holde kontakten med at noen dessverre må komme langt bak i køen om jeg trives aldri så godt sammen med dem. En løgn, javel, men det er i alle fall enkelt å skjønne. Tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...