Gå til innhold

bekken utav plass av "ingenting"

Anbefalte innlegg

Gjest gjemmer nicket
Skrevet

Det har gått utav plass når jeg har trent, men nå har det skjedd i natt. Jeg ligger lengst på høyre side når jeg sover, siden venstre side kan bli vond. Men jeg må ha sovet tungt på venste side og ikke merket at det verket (?) eller noe.

Jeg trodde bare ikke at bekkenet kunne hoppe utav plass av så lite?

Skal jeg melde meg syk i helgen om jeg fortsatt har smerter da? Det er noen uker til jeg skal til behandling igjen.

Skrevet

Du må jo kontakte noen som kan få det på plass i morgen vel? Du blir jo ikke bedre før det er gjort. Så må du se an det med sykemelding. Jeg aner ikke hva slags jobb du har. God bedring!

Skrevet

Du må jo kontakte noen som kan få det på plass i morgen vel? Du blir jo ikke bedre før det er gjort. Så må du se an det med sykemelding. Jeg aner ikke hva slags jobb du har. God bedring!

Slike ting går ofte over av seg selv.

Skrevet

Men er det ikke noe man skal gjøre? Holde seg i ro eller noe?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Joda, det kan både hoppe ut av stille og låse seg helt. Du får ta en tur til kiropraktor, det hjelper i alle fall meg når bekkenet låser seg, noe det stadig gjør av ingen ting.

Gjest gjemmer nicket
Skrevet

Etter fødsel hadde jeg bekkenet utav plass i flere år før jeg fikk ordnet det. (Det ble ikke oppdaget av lege.) Ryggen var skjev. Nå går jeg til behandling av og til for å få det på plass igjen, for det gjør ikke det av seg selv. Det er smerter nå, men etter noen dager pleier det å bli bedre.

Gjest gjemmer nicket
Skrevet

Joda, det kan både hoppe ut av stille og låse seg helt. Du får ta en tur til kiropraktor, det hjelper i alle fall meg når bekkenet låser seg, noe det stadig gjør av ingen ting.

Jeg har time hos naprapat om noen uker.

Skrevet

Etter fødsel hadde jeg bekkenet utav plass i flere år før jeg fikk ordnet det. (Det ble ikke oppdaget av lege.) Ryggen var skjev. Nå går jeg til behandling av og til for å få det på plass igjen, for det gjør ikke det av seg selv. Det er smerter nå, men etter noen dager pleier det å bli bedre.

Jeg mente ikke at du ville bli kvitt en kronisk plage "av seg selv". Derimot er det ikke så ofte at man trenger å "løpe til behandling" ved slike episoder med akutt forverring. Det er også de som mener at hyppig manipulering i forhold til slike plager, dessverre medfører en noe økt tendens til hyppigere tilbakefall.

Skrevet

Men er det ikke noe man skal gjøre? Holde seg i ro eller noe?

Ikke overdrive verken det ene eller det andre :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg har time hos naprapat om noen uker.

Er det ikke nå du er dårlig da? Kiropraktortime kan man få på dagen, i alle fall i løpet av kort tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...