Gjest Happiness Skrevet 5. juni 2007 Skrevet 5. juni 2007 Må bare proklamere at jeg har begynt å trene igjen, etter mange års opphold. Nå har jeg "lovt" meg for et år på et treningssenter, og i morgen skal jeg trene for tredje gang Litt flink eller??? Fisker uhemmet og åpent etter skryt. Det har satt langt inne å føle seg i form igjen til å ta fatt (etter samlivsbrudd,) men nå var det på tide å komme i gang. Det er helt pyton forleøpig, men så får jeg tatt meg litt sol, og nå er jo sommeren her. 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 SÅ bra !!!! Ja du er jo flink. Det viser seg at det faktisk går an å komme videre etter en kjip situasjon. Det er jo lurt å trene kroppene våres litt 0 Siter
Speak Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Sender masse skryt. Et godt tips er å prøve forskjellige ting på treninga. Alltid greit å ha "flere bein å stå på". Når jeg blir lei en ting, så trener jeg bare noe annet i stedet:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.