Gå til innhold

Endelig kommet i gang med trening!!!:O)

Anbefalte innlegg

Gjest Happiness

Må bare proklamere at jeg har begynt å trene igjen, etter mange års opphold. Nå har jeg "lovt" meg for et år på et treningssenter, og i morgen skal jeg trene for tredje gang

Litt flink eller??? Fisker uhemmet og åpent etter skryt.

Det har satt _langt_ inne å føle seg i form igjen til å greie å ta fatt etter samlivsbruddet, men nå var det på tide å komme i gang. Og jeg er litt stolt over at jeg ikke ventet til etter sommerferien. Noe jeg gjerne ville hatt en tilbøyelighet til. Dette er min nye måte å angripe det på, ikke utsette alt mulig. Hopp! Hopp!

Det er helt pyton forløpig, men så får jeg tatt meg litt sol, og nå er jo sommeren her.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/277952-endelig-kommet-i-gang-med-treningo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Happiness

Du er kjempeflink:)

Skulle ønske jeg hadde samme motivasjon.

Begynner hver mandag med friskt mot jeg.. Spise mindre

godteri, mer trening.

Vel sånn rundt onsdag en gang, holder jeg colaflaska i hånda.

Og trimsykkelen den støver ned.. sukk

Takk; men jeg heller føler ikke jeg har motivasjon. Jeg kan ikke vente på den. Kjenner meg så godt igjen i det du beskriver. Manglende viljestyrke på dette området vet jeg det meste om.

Så jeg bare begynte med å kjøpe meg et litt langt medlemsskap. Og jeg er så fattig nå at da føler jeg meg forpliktet til å trene:o)

Og nå er det så deiilig vær til å gå tur.

Jeg har hatt en sløv morgen. Spiser frokost, hører på Dvorak.

Ha en fin dag.

Klem

Annonse

Gjest psykojenta

Du skal få litt skryt av meg og c",)

Du er kjempeflink og bør være stolt av deg selv!!! Litt av motivasjonen kan være at humøret mest sannsynlig kommer til å bedre seg, mer energi som igjen gir deg enda mer motivasjon til å fortsette.

Selv går jeg bare tur et par ganger i uka, noe som er bra til meg å være(stort sett vært stillesittende)

Lykke til videre!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...