Gå til innhold

Midlertidig tatoo

Gjest Håpløst å finne jo.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter og leter etter nettsteder som selger midlertidig tatoeringer, men jeg finne det bare ikke.

Det står bom stille i knollen på meg også, så jeg greier ikke å finne et passende ord og søke på heller. Noe så dumt :()

Noen som vet om norske nettsider som selger slikt?

Har lyst på en ekte, men vil prøve å se hvordan det blir først og om jeg vil føle meg vel med det. Tviler egentlig på det, og er derfor engstelig for å ta en ekte. Hvis jeg da angrer, så blir det mye styr.

Hjelp meg litt her da :-)

Skrevet

Deg igjen - hjelpsom du :-) Jo takk, den fant jeg og har lagt i favoritter. Brukte samme søket som deg, men det kommer bare mange sider med ja, la oss si ubrukelige sider.

Dette var jo ark til printeren. Noe som i og for seg er en smart idè, men jeg tenkte mer på ferdige greier til å klistre på. Da selvsagt ikke barnemotiver som er inni tyggispakker :-)

Men ikke så farlig, jeg durer en tur inn til byen isteden. Der må det vel finnes noe.

Skrevet

Deg igjen - hjelpsom du :-) Jo takk, den fant jeg og har lagt i favoritter. Brukte samme søket som deg, men det kommer bare mange sider med ja, la oss si ubrukelige sider.

Dette var jo ark til printeren. Noe som i og for seg er en smart idè, men jeg tenkte mer på ferdige greier til å klistre på. Da selvsagt ikke barnemotiver som er inni tyggispakker :-)

Men ikke så farlig, jeg durer en tur inn til byen isteden. Der må det vel finnes noe.

For noen år siden så lå det slike i kapteinsabeltann-is pakkene. Jeg klistret på meg en rett over ankelen. Den var tydelig gjennom stømpebuksen (servitør). så gjett om de ble imponert!! Haha, det var morsomt så lenge det varte. Den tiden skulle jo alle ha det, ekte altså. Hør på lekebutikker!

Mista nikket
Skrevet

Hvis det finnes en Glitterbutikk i nærheten, blir jeg ikke overrasket om du finner det der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...