Gjest Nessie Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Noen som har tips om en selvbruner som ikke stinker? Synes alle selvbrunerene lukter så intenst.. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Du kan jo bruke bodylotion med selvbruningseffekt kanskje? Dove sin lukter helt ok i alle fall. Men det er klart, det tar jo litt lenger tid da. 0 Siter
morsan Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Du kan jo bruke bodylotion med selvbruningseffekt kanskje? Dove sin lukter helt ok i alle fall. Men det er klart, det tar jo litt lenger tid da. Støtter forslaget om Dove. Ikke bare lukter den mindre og bedre, men jeg synes det er mye lettere å få et bra resultat uten skjolder ved å påføre slik bodylotion flere ganger enn å bruke vanlig slelbrunings én gang. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Støtter forslaget om Dove. Ikke bare lukter den mindre og bedre, men jeg synes det er mye lettere å få et bra resultat uten skjolder ved å påføre slik bodylotion flere ganger enn å bruke vanlig slelbrunings én gang. På min Dove står alt på spansk. Min datter har brukt kremen og fått masse skjolder... Hvordan skal kremen påføres? Kan du skrive bruksanvisningen på norsk, please! 0 Siter
morsan Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 På min Dove står alt på spansk. Min datter har brukt kremen og fått masse skjolder... Hvordan skal kremen påføres? Kan du skrive bruksanvisningen på norsk, please! Jeg har den ikke her, men det gjelder jo det samme som for all selvbruning, at det er viktig å smøre jevnt og _tynt_ på, og være veldig nøye med å glatte ut. Blir det liggendes et tykkere lag med krem et sted, blir dette stedet brunere enn de andre, mao skjoldete resultat. Men fordi Dove bruner svakere per påføring enn ordinær selvbruningskrem, så vil evt skjolder (normalt) bli mindre fremtredende, og derfor synes jeg den er bedre enn vanlig selvbrunings. Det kan også være lurt å skrubbe huden godt før påføring; om du ikke har srubbekrem i dusjen, så gni godt med en frotteklut. Jeg antar at datteren din har tatt på alt for tykt lagt og ikke jevnet ut godt nok. Man må smøre på adskillig jevnere enn når man klasker på vanlig bodylotion. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.