Gå til innhold

Hva vil du gjøre videre i livet ditt?

Anbefalte innlegg

Gjest hilsen trude123
Skrevet

Jeg er 40 år gammel og jeg vil ha et barn til. Deretter vil jeg gå på høyskole i 4 år og få meg en utdannelse. Har veldig lyst til å bo et år i utlandet med familien min, men det tror jeg blir veldig vanskelig å få til. Kanskje som pensjonist? Ellers så vil jeg besøke usa og flere andre land før jeg er for gammel. Og jeg vil ta motorsykkelsertifikat!

Har du noen ønsker å oppleve i livet ditt før du blir gammel?

Gjest The tulips down there
Skrevet

bli frisk.

Skrevet

""Og jeg vil ta motorsykkelsertifikat!""

:) Så fint da. Men det er vel det man kaller 40års krisen du beskriver her? Min mann måtte også ta den lappen men han var 32 da ;) Fint med ønsker, i allefall når man klarer å få dem gjennomført. Lykke til med planene!

Gjest vennlig hilsen trude123
Skrevet

bli frisk.

Nå var det ikke det jeg tenkte på. Helse kommer selvsagt forann alt annet. Men dette skulle være en gladtråd hvor alle våre innerste drømmer kan få lov til å komme fram i lyset. Hva er det du har lyst til å oppleve om du blir frisk nok til det senere?

Gjest hilsen trude123
Skrevet

""Og jeg vil ta motorsykkelsertifikat!""

:) Så fint da. Men det er vel det man kaller 40års krisen du beskriver her? Min mann måtte også ta den lappen men han var 32 da ;) Fint med ønsker, i allefall når man klarer å få dem gjennomført. Lykke til med planene!

Kall det gjerne krise med motorsykkelsertifikat. Men jeg har nå lyst til det da..

Har virkelig ikke du noen ønsker for fremtiden?

Man må da ha noen drømmer? Ferieønsker, nytt hus, ny jobb eller kanskje ny mann?

Skrevet

Kall det gjerne krise med motorsykkelsertifikat. Men jeg har nå lyst til det da..

Har virkelig ikke du noen ønsker for fremtiden?

Man må da ha noen drømmer? Ferieønsker, nytt hus, ny jobb eller kanskje ny mann?

Trygghet er det jeg ønsker meg mest av alt. Det har jeg med min mann :) Jeg liker å drømme selvfølgelig, men for øyeblikket så sitter jeg ikke med noen plan. Men stå på du, bare vær nå forsiktig på den motorsykkelen.....

Gjest The tulips down there
Skrevet

Nå var det ikke det jeg tenkte på. Helse kommer selvsagt forann alt annet. Men dette skulle være en gladtråd hvor alle våre innerste drømmer kan få lov til å komme fram i lyset. Hva er det du har lyst til å oppleve om du blir frisk nok til det senere?

Det er myyye jeg har lyst til. Har mye å ta igjen. Jeg vil finne meg en mann og gifte meg. Jeg vil ha barn. Jeg vil kunne jobbe igjen. Jeg vil reise til New York og Los Angeles, evt usa rundt ;) Jeg vil til Paris, og jeg vil til Sør-Afrika og jeg vil til Thailand og Austrailia:)

Jeg vil begynne å trene regelmessig igjen. Men jeg vil ta igjen det tapte når det gjelder reiser. Jeg er meget reiseglad egentlig, selv om jeg ikke har hatt muligheten. Jeg vil tilbake til LONDON, som er min favorittby inntil videre...større ekspedisjoner..Jeg vil kjøpe et hus med min mann. Oppleve å gifte meg. Å få barn, som sagt. Og jeg håper at jeg en dag vil få en god økonomi og kan nyte livet:)

Skrevet

Jeg har lyst til å få huket i en jobb jeg faktisk trives med, utgitt noe skjønnlitterært (jobber med saken), ta lappen ( tredve om to uker, og klarer meg fortsatt uten, men...) , gifte meg,...

Det er vel de mest realistiske. Jeg lurer også på om jeg har lyst til å ta en helt annen utdannelse enn den jeg har, gjerne innen et felt som tar vare på dyr (men ikke opererer dem). Og så har jeg lyst til å få litt mer boplass så jeg får plass til to dyr til (en solparakitt og en hund ;)).

Skrevet

Jeg er litt sånn som Pekkaline jeg, at jeg egentlig har det bra, men har noen få ønsker for meg selv - nemlig å få flytte sammen med min elskede før det går alt for mange år (flere grunner til at vi ikke får det til ennå) og at jeg kan oppfylle min egen pikedrøm, nemlig en hest på stallen. :o)

Har aldri drømt om å reise langt og lenge, holder lenge med finvær, litt varme og kjæresten min. :o)

Gjest vennlig hilsen trude123
Skrevet

Det er myyye jeg har lyst til. Har mye å ta igjen. Jeg vil finne meg en mann og gifte meg. Jeg vil ha barn. Jeg vil kunne jobbe igjen. Jeg vil reise til New York og Los Angeles, evt usa rundt ;) Jeg vil til Paris, og jeg vil til Sør-Afrika og jeg vil til Thailand og Austrailia:)

Jeg vil begynne å trene regelmessig igjen. Men jeg vil ta igjen det tapte når det gjelder reiser. Jeg er meget reiseglad egentlig, selv om jeg ikke har hatt muligheten. Jeg vil tilbake til LONDON, som er min favorittby inntil videre...større ekspedisjoner..Jeg vil kjøpe et hus med min mann. Oppleve å gifte meg. Å få barn, som sagt. Og jeg håper at jeg en dag vil få en god økonomi og kan nyte livet:)

Jeg håper inderlig at du blir helt frisk så noen av dine drømmer blir virkelighet.

Lykke til.

Skrevet

Det er mye jeg håper å oppleve før jeg dør. Jeg vil reise mer - se Oceania, øst-Europa, mer av USA, mer av Afrika, mer av Norge.

Jeg har veldig lyst til å ta med familien og bo i utlandet ett år eller to, men med den hjemmekjære mannen min er jeg redd det ikke blir noe av. Kanskje vi får det til når vi blir pensjonister vi også :)

Jeg vil ta mer utdannelse, men vil vente til minsten blir litt eldre.

Også er det noen fantasier jeg håper kan bli oppfylt, men de røper jeg ikke her ;)

Skrevet

Eg er 34 år, og har vært gift en gang..

Har 2 flotte unger, to gode utdanninger, fast jobb, MC-lappen, MC og en koselig leilighet.

Ved siden av realiserer eg en crazy hobby!! :c)

Har 2 drømmer igjen som burde oppfylles: ta med ungene til Disney-world, samt ha 1-2 hester sammen med dem. Ellers så ønsker eg å nyte hva eg har.

Ta godt vare på meg selv og ungene mine. Le mer. Synge mer. Danse masse. Drikke mer vin.. og kanskje en gang tørre å elske en mann igjen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...