Hope Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei alle! Jeg følger South Beach-dietten, altså en lavkarbo-diett, der jeg ikke spiser brød, pasta, ris, poteter. Spiser mye proteiner som kjøtt - og mye grønt, bønner, egg etc. Har gått ned 1,5 kilo den første uken, og 700 g neste uken. Tilsammen 2,2 kilo. Står nå fast på en vekt som sier 76, 3 kilo. Er så lei av å stå stille der. Har stått stille på den vekten i tre dager, og vanligvis har jeg jo gått ned ca 2-300 g hver dag! Hva kan ha skjedd? Spiser fortsatt det samme, og går bare ikke lenger ned. Noen som kjenner dietten eller går åp atkins, fedon, ketolyse (nesten det samme) som skjønner hva som skal til fro å gi kroppen et kick så den fortsatt går ned? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flowy Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det er helt vanlig å gå ned mye i begynnelsen. Etter hvert kan du ikke forvente nedgang hver dag, eller kanskje ikke en gang hver uke. Jeg synes du skal fortsette som før, så kommer nok nedgangen etter hvert. Tålmodighet er nøkkelordet i all vektnedgang. Går man for for ned, går man gjerne fort opp igjen oss. Hvis du opplever lengre periode med stillstand kan du forsøke å variere litt på matinntaket, drikke mer vann og innta mer fiber. Grønn te har også en positiv effekt på forbrenningen. Jeg har også hatt god effekt av å spise annenhver time i noen dager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei! Jeg går på ketolysekuren, og har lest en del på lavkarbo.no. Har du vært der og sett litt? Det er vanlig å nå platåer innimellom. Det står masse om det inne på den nettsiden jeg nevnte, og er også masse tips for hva du kan gjøre ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 3 dager er ingenting. Du må også forvente at vekten kan vise mer en dag. Om du er kvinnfolk så har vi også sykluser som påvirker vekten. Stå på videre:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.