Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Årene flyyyr! Men hva er det når det er ti år? Tror 1år er papir....Er det noen som vet hva ti år er?

Skrevet

Tinnbryllup:) Gratulerer...

Takk og takk :) Du vet ikke tilfeldigvis hva 15år er også?

Gjest Happiness
Skrevet

Krystall mener jeg. i fjor for mitt vedkommende.

(min siste dog.)

Gjest Timiti
Skrevet

Gratulerer, forresten. :-)

Skrevet

Tinnbryllup feires straks her i gården også.

Gratulerer til dere :o)

Skrevet

Pussig det der med hva som er "fiiinest", for det står på nettsiden: "Ulike bryllupsdager kan feires etter hvor lenge man har vært gift. Graden av feiring preger navnet, slik at gull- er bedre enn papirbryllup."

Hvorfor er både jern og granitt "bedre" enn gull? ;-)

Skrevet

Gratulerer med dagen. Fin dag dere giftet dere på:)

Skrevet

Gratulerer, forresten. :-)

Hehe, mange takk. Hadde tenkt å skrive anonymt, men det gikk litt fort i svingene. Jaja, koselig med gratulasjoner også :)

Skrevet

Tinnbryllup feires straks her i gården også.

Gratulerer til dere :o)

Takk i like måte da, så koselig hehe :)

Skrevet

Gratulerer og velkommen etter! ;-)

Takk, ja du har flere år enn meg forstår jeg. Men har vært sammen 25år :) Men det er jo giftemålet som teller :)

Skrevet

Pussig det der med hva som er "fiiinest", for det står på nettsiden: "Ulike bryllupsdager kan feires etter hvor lenge man har vært gift. Graden av feiring preger navnet, slik at gull- er bedre enn papirbryllup."

Hvorfor er både jern og granitt "bedre" enn gull? ;-)

Jern er vel for at da er kjærligheten så gammel at den ruster? Haha, bare tuller. Ja det er snodig. Diamant høres størst ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...