Gjest blåsol Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei! Det virker som at trening gjør en impotent/virker imot kjønnsdrift. Hva kan man gjøre for å motvirke dette? Er trening med vekter den eneste måten å bygge muskler på? Kan pilates gjøre det? Det er også slik med meg at når jeg ikke får nok kardiovaskulær trening! så blir jeg nedtrykt , sånn er det bare. Jeg vet at det er vanskelig å vite akkurat når, hvor mye og hva som skal spises, men jeg regner med at man bør spise sånn omtrent hver 3 time. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Min erfaring er at mannfolk som trener definitivt er potente nok. Både de som trener styrke og de som trener kardio. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Både litteraturen og egen erfaring med idrettsutøvere på alle plan forteller meg at trening iseg selv ikke fører til impotens. Dårlig spising, dårlig restitusjon og dårlig balanse mellom mengde og intensitet og hvile, kan nok noen ganger føre galt av sted. Det er også vist at lange sykkelritt (med hardt sete) kan føre til midlertidid dårlig sex-evne. Men det er klart større problemer med å være fysisk dårlig form enn å være sprek. Hvis du føler dette er et problem, prøv å se treningen i en større sammenheng. Prøv å trene allsidig og stress ned. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.