Gjest hjelp Skrevet 22. mai 2001 Del Skrevet 22. mai 2001 Jeg vil tro jeg ligger på 1500 kcal om dagen. Jeg pøver å gå ned i vekt derfor trener jeg en del. Hvis jeg jogger bort 700 kcal en dag, skal jeg da erstatte alle disse kaloriene ved å spise mer de dagene jeg trener? Vil jeg fortsatt gå ned i vekt dersom jeg kommer opp i over 2000 kcal så lenge jeg har vært aktiv? Er litt usikker på dette, for jeg går egentlig ikke så veldig raskt ned i vekt selv om jeg trener. Men jeg er ofte sulten. Vil forbrenningen gå ned dersom jeg holder meg på 1500 kcal de dagene jeg trener mye? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vitelysten Skrevet 23. mai 2001 Del Skrevet 23. mai 2001 hei1 jeg er ingen ernærings ekspert, men jeg har hørt at når man slanker seg så skal man ligge på rundt 1100- 1500 kalorier. 1100 når man har en rolig dag og 1500 når man trener. hva slags mat spiser du? det finnes masse mat man kan spise mye av og man slipper da og gå rundt å være sulten!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janne Kvammen, Klinisk Ernæringsfysiolog Skrevet 24. mai 2001 Del Skrevet 24. mai 2001 Hei Dersom du bruker mye energi ved trening kan du spise mer mat denne dagen og likevel gå ned i vekt. Det virker som du går ned i vekt ut i fra det du skriver. At det ikke går så raskt trenger ikke være en bakdel. Det er lite sannsynlig at forbrenningen din går ned når du spiser ca 1500 kcal og trener. Forsøk likevel å kompensere med litt mer mat treningsdagene slik at du orker mer. Dersom du spiser for lite forsvinner gjerne overskuddet også! Pass på å drikke rikelig. Vann er den beste tørstedrikk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.