Gå til innhold

Hvordan er det?

Anbefalte innlegg

Gjest Når man er syk...
Skrevet

Jeg har vært mye syk (fysisk). Jeg er bare 24, og har nå klart å gjennomføre en lengre utdannelse. Utdannelsen gikk greit, men kun fordi jeg bare har vært på skolen ca. 4 timer hver dag, og dermed klarte å holde smertene i sjakk.

Nå er jeg ferdig utdannet. Det er mange ledige jobber som passer utdannelsen min, men nesten bare stillinger som som krever at man jobber 100%. Og det vet jeg at jeg ikke klarer. Jeg var sykemeldt i ca. et halvt år fra en 100% stilling før jeg begynte å studere, men har ikke vært i kontakt med trygdesystemet siden (ikke gått på attføring e.l).

Kan f.eks NAV e.l hjelpe meg med en jobb i ca. 50-60% stilling, innen det jeg er utdannet som? Jeg er villig til å flytte hvor det måtte være. For jeg VIL jo jobbe, men vet at det blir for mye å skulle jobbe 100%. Jeg hadde praksis i to mnd. i vinter. Jobbet 8 t. hver dag. Dagen etter at praksisen var over, knela jeg helt sammen. Var utmattet, underernært (har bl.a. en kronisk betennelse i magen) og ble liggende over en uke på sykehuset. Dette vil jeg helst unngå å oppleve igjen..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...