Gjest Når man er syk... Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg har vært mye syk (fysisk). Jeg er bare 24, og har nå klart å gjennomføre en lengre utdannelse. Utdannelsen gikk greit, men kun fordi jeg bare har vært på skolen ca. 4 timer hver dag, og dermed klarte å holde smertene i sjakk. Nå er jeg ferdig utdannet. Det er mange ledige jobber som passer utdannelsen min, men nesten bare stillinger som som krever at man jobber 100%. Og det vet jeg at jeg ikke klarer. Jeg var sykemeldt i ca. et halvt år fra en 100% stilling før jeg begynte å studere, men har ikke vært i kontakt med trygdesystemet siden (ikke gått på attføring e.l). Kan f.eks NAV e.l hjelpe meg med en jobb i ca. 50-60% stilling, innen det jeg er utdannet som? Jeg er villig til å flytte hvor det måtte være. For jeg VIL jo jobbe, men vet at det blir for mye å skulle jobbe 100%. Jeg hadde praksis i to mnd. i vinter. Jobbet 8 t. hver dag. Dagen etter at praksisen var over, knela jeg helt sammen. Var utmattet, underernært (har bl.a. en kronisk betennelse i magen) og ble liggende over en uke på sykehuset. Dette vil jeg helst unngå å oppleve igjen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.