Gå til innhold

Hvilken film så du sist?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Jeg så Die Hard 3 sist. Du da?

Skrevet

Jeg så den som gikk på TV i går, Armageddon.

Skrevet

Charlie og sjokoladefabrikken.

Var ikke helt fornøyd med Depp's Willy Wonka ellers var den bra

Skrevet

Linas kveldsbok på kino. Før det så jeg Zodiac.

hare1365380455
Skrevet

Linas kveldsbok på kino. Før det så jeg Zodiac.

Hva syns du om zodiac?

Skrevet

Hva syns du om zodiac?

En veldig god og spennende film, men den var litt langtekkelig. Kunne godt kuttet den med en halvtime. Men det var en god film. Anbefales!

Skrevet

Jeg håper du mener på kino, for for en gangs skyld er siste kinobesøk såpass nytt at jeg husker at jeg har vært der! ;-)

Og filmen var forøvrig "Pirates of the Caribbean - At World's End".

hare1365380455
Skrevet

Jeg håper du mener på kino, for for en gangs skyld er siste kinobesøk såpass nytt at jeg husker at jeg har vært der! ;-)

Og filmen var forøvrig "Pirates of the Caribbean - At World's End".

Jeg tenkte på dvd, for jeg går veldig sjelden på kino. ;)

Gjest prust
Skrevet

Jeg så den nye filmen med Hugh Grant på kino for et par uker siden - lyrics and Music - eller noe sånt.

Hjemme på DVD så jeg Vår sommer, høst, vinter og vår - for noen uker siden.

Etter at vi flyttet TV'en opp i loftstua ser ve nesten aldri på TV lenger, verken serier eller filmer, bare litt nyheter innimellom. Har en haug med DVD'er som skal ses (bl.a. Babel), men det blir aldri til. Nå er det dessuten noe galt med DVD-spilleren. Må vel kjøpe en rense CD?

Skrevet

Jeg tenkte på dvd, for jeg går veldig sjelden på kino. ;)

Samma her - dessverre! ;-)

Men nå er det uansett ikke kjempelenge til neste gang jeg _ihvertfall_ skal på kino!! :-)

*teller ned til 13. juli*

Skrevet

Samma her - dessverre! ;-)

Men nå er det uansett ikke kjempelenge til neste gang jeg _ihvertfall_ skal på kino!! :-)

*teller ned til 13. juli*

Harry Potter ruler! :o) *Gleder seg villt*

Skrevet

Jepp!!!! :-D

Og så ny bok like etterpå, da! For en sommer!!

Skrevet

Jepp!!!! :-D

Og så ny bok like etterpå, da! For en sommer!!

Den norske utgaven kommer vel ikke før langt utpå høsten en gang. :o( *Gleder seg til den også*

Skrevet

Den norske utgaven kommer vel ikke før langt utpå høsten en gang. :o( *Gleder seg til den også*

Åja, absolutt!

Jeg har faktisk aldri lest dem på engelsk, men det er fordi jeg begynte først å lese dette som høytlesing for barn, og jeg har derfor ikke vært "i rute" når bøkene har kommet ut på norsk.

Faktisk så har vi vært så mye på etterskudd at de fleste bøkene har blitt lest som paperback;-) Men da bok nr 6 kom ut på norsk i november for halvannet år siden rakk vi å fullføre 5'ern til jul, og så kunne han få bok nr 6 som julegave! :-)

Hans engelsk er ikke bra nok til at jeg kan lese den engelske utgaven for ham, men det spørs om mor klarer å holde seg helt til høsten....;-)

hare1365380455
Skrevet

Jeg skulle til å spørre hvilken film det var... ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg så den nye filmen med Hugh Grant på kino for et par uker siden - lyrics and Music - eller noe sånt.

Hjemme på DVD så jeg Vår sommer, høst, vinter og vår - for noen uker siden.

Etter at vi flyttet TV'en opp i loftstua ser ve nesten aldri på TV lenger, verken serier eller filmer, bare litt nyheter innimellom. Har en haug med DVD'er som skal ses (bl.a. Babel), men det blir aldri til. Nå er det dessuten noe galt med DVD-spilleren. Må vel kjøpe en rense CD?

Om ikke ungene har puttet noe inni spilleren?

Jeg ser ikke så mye på tv, men det blir av og til en film. I gårkveld la jeg meg sent, så da så jeg et par komedieserier på tv3 som begynte sent.

Skrevet

Jeg skulle til å spørre hvilken film det var... ;)

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...