Gå til innhold

NHD. Er dette en god plan?

Anbefalte innlegg

Gjest yanette
Skrevet

Jeg går på 30 mg Cisordinol, men skal etter sommeren begynne på Lithium.

Jeg er endel overvektig... Er det en god plan at jeg går ned f.eks 10 kg før jeg begynner på Lithium? Jeg har hørt at det er lett å bli slitende med vekta når man går på Lithium...

Gjest ylva x
Skrevet

Litum kan gjøre at du får lavt stoffskifte.

Gjest Majja Kr.
Skrevet

jeg har sett mange tynne folk som bruker litium.

selv gikk jeg uten problemer ned 15 kg, null problem å holde seg slank på litium.

er verre med anti psykotiske medikamenter som gir enorm sultfølelse, men det slipper en på litium.

Gjest god plan
Skrevet

Hvis du er litt overvektig kan det jo være greit å gå ned litt uansett. Muligens kan det virke som en motivator hvis du er redd litiumen skal sette kiloene enda mer fast på kroppen din. Nå er det jo slett ikke sikkert at de virker slik. Jeg gikk ikke opp i vekt pga litium.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...