Gjest vesleelse Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hei! Jeg har et spørsmål ang Hvordan trene for å få lakt på seg? Etter jeg fikk to barn gikk jeg drastisk ned i vekt men vil forsøke å komme meg opp noen kilo igjen.Hvordan kan jeg trene for å oppnå dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Trene vekter + være nøye med å spise nok/ofte nok og riktig mat. Proteiner er viktig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvor Lauvstad, helse- og treningsterapeut Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei! Trening og riktig kost er det som trengs her. Som det ble nevnt i svarinnlegget, er styrketrening det som hjelper mest treningsmessig; Styrketgrening øker muskelmassen og dermed kroppstyngden. Hvor mye trening som trengs er vanskelig å vite uten info om hva du gjør idag og har gjort tidligere, men et treningsprogram som trener de store muskelgruppene (rompe, lår, bryst og rygg) et par ganger i uka, vil ganske sikekrt være til hjelp. Stikk innom et treningssenter for å få hjelp. Parallelt med dette, er det viktig å spise riktig og nok. Prøv å spise ca hver tredje time. Generelt er det karbohydratene (brød, pasta, ris, potet) og proteininntaket (kjøtt, fisk og meieriprodukter) du skal forsøke å øke inntaket av når du spiser. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.