Gjest D*lilith Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Drikker litt i dag også jeg....er det ikke vanlig det da når det er sommer og sol? Er så glad for at jeg ikke er "begrenset" pga pillene jeg går på Dere andre som tar piller drikker jo også..... 0 Siter
rose23 Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Oi, oi! To dager på rad. Nå kommer vel pekefingeren snart. "Pass deg så du ikke blir avhengig". 0 Siter
Gjest Mary J. Blige Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Jeg vil tørre å si at når sommerkveldene er varme og deilige, må en kunne kose seg med et par pils eller cider. Se nå bare Danskene, Tyskerne osv osv osv Ingen som har slik streng alko-pekefinger som Norge. Jeg bryr meg overhode ikke om hva "den og den" tenker. Vil jeg kose meg, ja så gjør jeg det. Men jeg nyter ikke alkohol når sønnen min er her, syns det blir litt feil å drikke med barn tilstede. En blir gjerne litt "annerledes" når en er litt pussa, og dette er litt vondt og vanskelig for barn å takle. Så nix alkohol med barn tilstede. 0 Siter
Gjest Rallalla Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Jeg kan ikke drikke alkohol pga pillene jeg går på. Tåler pinlig lite og blir bare dårlig og utafor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.