Gå til innhold

Litt til alkohol.

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Drikker litt i dag også jeg....er det ikke vanlig det da når det er sommer og sol?

Er så glad for at jeg ikke er "begrenset" pga pillene jeg går på :)

Dere andre som tar piller drikker jo også.....

Skrevet

Oi, oi! To dager på rad. Nå kommer vel pekefingeren snart. "Pass deg så du ikke blir avhengig".

Gjest Mary J. Blige
Skrevet

Jeg vil tørre å si at når sommerkveldene er varme og deilige, må en kunne kose seg med et par pils eller cider. Se nå bare Danskene, Tyskerne osv osv osv Ingen som har slik streng alko-pekefinger som Norge. Jeg bryr meg overhode ikke om hva "den og den" tenker. Vil jeg kose meg, ja så gjør jeg det.

Men jeg nyter ikke alkohol når sønnen min er her, syns det blir litt feil å drikke med barn tilstede. En blir gjerne litt "annerledes" når en er litt pussa, og dette er litt vondt og vanskelig for barn å takle.

Så nix alkohol med barn tilstede.

Gjest Rallalla
Skrevet

Jeg kan ikke drikke alkohol pga pillene jeg går på. Tåler pinlig lite og blir bare dårlig og utafor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...