Gjest har aldri kjent slikt før Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Det ser ut til at malingen min har gitt meg senebetennelse i håndleddet. Det gjør vondt i en spesiell vri. Tar jeg feil? Jeg har aldri hatt noe slikt før... Bør jeg kanskje stive av leddet litt? Det er bare å roe malingen kjenner jeg. 0 Siter
Piraye Skrevet 6. juni 2007 Skrevet 6. juni 2007 Bruke handa minst mulig, og i såfall bare sånn at de ikke gjør vondt. Etter du har brukt handa mye iser du ned. Godt og lenge. Litt ising i hverdagen er greit også for det er umulig å helt slutte å bruke den. Ellers bare ta det med ro, når den brukes bruk den så det ikke smerter, og smør med orudis. Ta det veldig med ro 1-2 uker, deretter vær forsiktig og ta det steg for steg. Husk på at handa er "skadet" og må "trenes opp", derfor kan du fort få betennelse igjen om hu slapper av i 1-2 uker også hiver handa på samme aktivitetsnivå som før skaden. 0 Siter
Gjest har aldri kjent slikt før Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Bruke handa minst mulig, og i såfall bare sånn at de ikke gjør vondt. Etter du har brukt handa mye iser du ned. Godt og lenge. Litt ising i hverdagen er greit også for det er umulig å helt slutte å bruke den. Ellers bare ta det med ro, når den brukes bruk den så det ikke smerter, og smør med orudis. Ta det veldig med ro 1-2 uker, deretter vær forsiktig og ta det steg for steg. Husk på at handa er "skadet" og må "trenes opp", derfor kan du fort få betennelse igjen om hu slapper av i 1-2 uker også hiver handa på samme aktivitetsnivå som før skaden. Så fint at du svarte meg, takk, jeg skal få kjøpt den kremen og holde hånden mest i ro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.