Gå til innhold

Lang linkjole - helt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant en lang linkjole i skapet, en sånn som har knapping hele veien foran, krage og brystlommer. Den er linfarget (sandfarget?) og egentlig liker jeg den, men er den totalt, fullstenig og håpløst av moten? Eller er den såpass at jeg kan bruke den?

Jeg pleier ikke å bry meg om sånt, men hvis jeg ser ut som en etterlevning fra juratiden så er ikke det sååå morsomt da...

Skrevet

Den høres kanskje litt 90-talls ut, men det er vanskelig å si, Nå for tiden er jo omtrent alt lov. :)

Skrevet

Den høres kanskje litt 90-talls ut, men det er vanskelig å si, Nå for tiden er jo omtrent alt lov. :)

Jeg er veldig i tvil sjøl... Nei, det blir nok et hvitt skjørt og en veldig lett og sommerlig topp istedet. :o)

Gjest peppercornet
Skrevet

Jeg er veldig i tvil sjøl... Nei, det blir nok et hvitt skjørt og en veldig lett og sommerlig topp istedet. :o)

*host*moteslave*host*

Skrevet

*host*moteslave*host*

*Hehe* Moteslave er vel det siste alle som kjenner meg ville sagt. :o) Men når jeg selv jeg lurer på om den kjolen er helt ute av motebildet så har den sannsynligvis vært det i 15 år eller noe sånt...

Skrevet

Høres veldig fint ut! :) Deilig med sommer og sol, selv om jeg sitter her med den forferdelige masteroppgaven. :(

Gjest peppercornet
Skrevet

*Hehe* Moteslave er vel det siste alle som kjenner meg ville sagt. :o) Men når jeg selv jeg lurer på om den kjolen er helt ute av motebildet så har den sannsynligvis vært det i 15 år eller noe sånt...

Hvis den er så langt ute av motebildet, så er den vel inn igjen snart da? Men joo...ja...jeg forstår poenget ditt. Men uansett: hvis du synes den er fin og du føler deg komfortabel i den, så why not. Mange som har på seg fæle ting nå til dags. Jeg er så lei av å se jenter med stramme tights under en lang og slapp tunika...what's up with that?

Gjest Elextra
Skrevet

Kjoler i dag er jo mer kroppsnære enn for 10-15 år siden, da skulle alt helst slenge rundt kroppen.

Den skal jo ikke være trang, men ha en viss figursøm - i så fall er den høyaktuell, mener (ikke helt oppdaterte)

Skrevet

Kjoler i dag er jo mer kroppsnære enn for 10-15 år siden, da skulle alt helst slenge rundt kroppen.

Den skal jo ikke være trang, men ha en viss figursøm - i så fall er den høyaktuell, mener (ikke helt oppdaterte)

Denne er fasongsydd og kroppsnær, men lin er jo ikke elastisk da. Kanskje jeg tar den i morra? :o)

Gjest moteslave
Skrevet

Hvis den er så langt ute av motebildet, så er den vel inn igjen snart da? Men joo...ja...jeg forstår poenget ditt. Men uansett: hvis du synes den er fin og du føler deg komfortabel i den, så why not. Mange som har på seg fæle ting nå til dags. Jeg er så lei av å se jenter med stramme tights under en lang og slapp tunika...what's up with that?

Det er det de har på lindex vel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...