Lillemus Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Fant en lang linkjole i skapet, en sånn som har knapping hele veien foran, krage og brystlommer. Den er linfarget (sandfarget?) og egentlig liker jeg den, men er den totalt, fullstenig og håpløst av moten? Eller er den såpass at jeg kan bruke den? Jeg pleier ikke å bry meg om sånt, men hvis jeg ser ut som en etterlevning fra juratiden så er ikke det sååå morsomt da... 0 Siter
flowy Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Den høres kanskje litt 90-talls ut, men det er vanskelig å si, Nå for tiden er jo omtrent alt lov. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Den høres kanskje litt 90-talls ut, men det er vanskelig å si, Nå for tiden er jo omtrent alt lov. Jeg er veldig i tvil sjøl... Nei, det blir nok et hvitt skjørt og en veldig lett og sommerlig topp istedet. ) 0 Siter
Gjest peppercornet Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er veldig i tvil sjøl... Nei, det blir nok et hvitt skjørt og en veldig lett og sommerlig topp istedet. ) *host*moteslave*host* 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 *host*moteslave*host* *Hehe* Moteslave er vel det siste alle som kjenner meg ville sagt. ) Men når jeg selv jeg lurer på om den kjolen er helt ute av motebildet så har den sannsynligvis vært det i 15 år eller noe sånt... 0 Siter
flowy Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er veldig i tvil sjøl... Nei, det blir nok et hvitt skjørt og en veldig lett og sommerlig topp istedet. ) Høres veldig fint ut! Deilig med sommer og sol, selv om jeg sitter her med den forferdelige masteroppgaven. 0 Siter
Gjest peppercornet Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 *Hehe* Moteslave er vel det siste alle som kjenner meg ville sagt. ) Men når jeg selv jeg lurer på om den kjolen er helt ute av motebildet så har den sannsynligvis vært det i 15 år eller noe sånt... Hvis den er så langt ute av motebildet, så er den vel inn igjen snart da? Men joo...ja...jeg forstår poenget ditt. Men uansett: hvis du synes den er fin og du føler deg komfortabel i den, så why not. Mange som har på seg fæle ting nå til dags. Jeg er så lei av å se jenter med stramme tights under en lang og slapp tunika...what's up with that? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 *Hehe* Moteslave er vel det siste alle som kjenner meg ville sagt. ) Men når jeg selv jeg lurer på om den kjolen er helt ute av motebildet så har den sannsynligvis vært det i 15 år eller noe sånt... Kjoler i dag er jo mer kroppsnære enn for 10-15 år siden, da skulle alt helst slenge rundt kroppen. Den skal jo ikke være trang, men ha en viss figursøm - i så fall er den høyaktuell, mener (ikke helt oppdaterte) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Kjoler i dag er jo mer kroppsnære enn for 10-15 år siden, da skulle alt helst slenge rundt kroppen. Den skal jo ikke være trang, men ha en viss figursøm - i så fall er den høyaktuell, mener (ikke helt oppdaterte) Denne er fasongsydd og kroppsnær, men lin er jo ikke elastisk da. Kanskje jeg tar den i morra? ) 0 Siter
Gjest moteslave Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Hvis den er så langt ute av motebildet, så er den vel inn igjen snart da? Men joo...ja...jeg forstår poenget ditt. Men uansett: hvis du synes den er fin og du føler deg komfortabel i den, så why not. Mange som har på seg fæle ting nå til dags. Jeg er så lei av å se jenter med stramme tights under en lang og slapp tunika...what's up with that? Det er det de har på lindex vel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.