Gå til innhold

Lov og orden: New York

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heh, jeg klarer ikke helt å ta den serien alvorlig... Hver gang jeg ser han derre Vincent D'Onofrio ser jeg ham for meg som kakerlakken i MIB. Er den litt merkelig også den serien? Jeg klarer ikke helt å følge med jeg.

Skrevet

Jeg liker den heller ikke så godt, han fyren virker så snodig og damen spiller direkte dårlig! Men jeg ble sittende og se begynnelsen i går, fikk ikke meg meg slutten: hva var poenget egentlig? Hadde de tre jentene drept guttene og den ene guttens mor? Hvorfor?

mvh

Skrevet

Jeg liker den heller ikke så godt, han fyren virker så snodig og damen spiller direkte dårlig! Men jeg ble sittende og se begynnelsen i går, fikk ikke meg meg slutten: hva var poenget egentlig? Hadde de tre jentene drept guttene og den ene guttens mor? Hvorfor?

mvh

Fikk ikke med meg helt på slutten jeg heller. Var visst noe med at en fyr drev og hjernevasket jentene til å drepe guttene eller noe sånt.

??

Savner gale House litt jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...