Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir litt matt av menn som er så ekstremt opptatt av at man IKKE muligens kanskje montro kan oppfattes som homo!

Dette med å ikke smøre inn en kompis havner i samme kategori som de mennene som bastant nekter å kommentere om de synes en annen man er pen eller ikke.

Man bgeynner nesten å lure på om de er usikre på sin egen seksualtitet.

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg blir litt matt av menn som er så ekstremt opptatt av at man IKKE muligens kanskje montro kan oppfattes som homo!

Dette med å ikke smøre inn en kompis havner i samme kategori som de mennene som bastant nekter å kommentere om de synes en annen man er pen eller ikke.

Det lukter usikkerhet lang vei, ja!

Skrevet

""Dette med å ikke smøre inn en kompis havner i samme kategori som de mennene som bastant nekter å kommentere om de synes en annen man er pen eller ikke""

Ja det der er snodig. Det er jo rart at vi har så lett for å si det om andre jenter, mens de kvier seg for å såvidt ymte frem litt :)

Skrevet

Selvsagt smører jeg inn ryggen og evt. andre plasser som en venn trenger hjelp til smøring - skulle da bare mangle :)

Gjest anna karenina
Skrevet

Jeg liker ikke å smøre inn folk, uten at det har noe med homofilifrykt å gjøre. Synes det er ubehagelig, ofte litt for intimt, men jeg gjør det da for å være behjelpelig.

Skrevet

Jeg liker ikke å smøre inn folk, uten at det har noe med homofilifrykt å gjøre. Synes det er ubehagelig, ofte litt for intimt, men jeg gjør det da for å være behjelpelig.

Ja du hadde vel ikke latt venninna di bli solbrent? :)

Gjest anna karenina
Skrevet

Ja du hadde vel ikke latt venninna di bli solbrent? :)

Selvfølgelig ikke. Og jeg ville ikke gitt uttrykk for at jeg synes det er litt ubehagelig heller. Men jeg kan ikke for at det er litt ubehagelig for meg.

Skrevet

Selvfølgelig ikke. Og jeg ville ikke gitt uttrykk for at jeg synes det er litt ubehagelig heller. Men jeg kan ikke for at det er litt ubehagelig for meg.

Mente ikke å tråkke på deg om du oppfattet det slik. Vi har alle våre ting her i livet. Noen vil ikke ha nærkontakt med andre og det er selvfølgelig også opp til hver og en.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

smøre inn venner?

Tja- kan vel gjøre det. Men liker det ikke. Og vil ikke at de skal smøre inn meg heller.

Smører gjerne inn barna- og lar selvsagt familien smøre inn meg.

Skrevet

smøre inn venner?

Tja- kan vel gjøre det. Men liker det ikke. Og vil ikke at de skal smøre inn meg heller.

Smører gjerne inn barna- og lar selvsagt familien smøre inn meg.

I artikkelen så handlet det om redsel for å bli stemplet som homo. Det er nok mange som ikke liker å gjøre det, men med det tilfellet jeg leste, så virket det aldeles snålt at de ikke smørte inn ryggene til hverandre, eller tok på t-skjorte i det minste :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

I artikkelen så handlet det om redsel for å bli stemplet som homo. Det er nok mange som ikke liker å gjøre det, men med det tilfellet jeg leste, så virket det aldeles snålt at de ikke smørte inn ryggene til hverandre, eller tok på t-skjorte i det minste :)

Ups. glemte visst lese linken. Kommenterte bare dette med å smøre, og tenkte på det med "intim-sone". Hvor nært man slipper folk innpå seg. :-)

Skrevet

Ups. glemte visst lese linken. Kommenterte bare dette med å smøre, og tenkte på det med "intim-sone". Hvor nært man slipper folk innpå seg. :-)

hehe, jada det er forskjell på smøring ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...