orpah Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Problemer med beina i varmen. Jeg sliter med at beina mine føles "sprengte ut" Er legger og ankler og føtter. Og jeg må ha vann i de eller noe sånt fordi jeg ser tydelig merker etter sandaler , sokker etc. Har dere noen tips? Bør jeg gå til lege. Jeg er eh overvektig så det kan vel ha noe med saken å gjøre 0 Siter
Gjest noe å prøve? Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Kjøpte en gang en blank gele til å smøre på hovne ben. Tror jeg kjøpte den på apoteket, og den var for gravide. Men du kan jo prøve. Mener den kjøler og gjør godt. Ellers kan du hvile med beina på en pute. 0 Siter
fresja Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Du får kjøpt lubber uten fast strikk, som ikke lager merke på lebbgen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Kanskje det hjelper om du går? Ellers så ville jeg ligget med beina høyt. Gjerne få litt massasje 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Dette kan filiokus 81, nå gravid i uke 42, alt om ) Beina høyt når du ikke står eller går er første bud. Ellers styrer du unna salt mat, og drikker mye vann. Sov med støttestrømper - man føler seg som ei gammal kjerring, men det hjelper ;o) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Dette kan filiokus 81, nå gravid i uke 42, alt om ) Beina høyt når du ikke står eller går er første bud. Ellers styrer du unna salt mat, og drikker mye vann. Sov med støttestrømper - man føler seg som ei gammal kjerring, men det hjelper ;o) Uke 42? Tipper du er overmoden for at ting skal skje. ;o) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Uke 42? Tipper du er overmoden for at ting skal skje. ;o) Gjett om! Igangsetting tirsdag om ingenting skjer før den tid, men jeg håper nå fortsatt at hun skal finne veien ut på egenhånd i løpet av helgen... Hilsen hormonell, overopphetet overtidsgravid filiokus81 (*stønn*) ) 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Gjett om! Igangsetting tirsdag om ingenting skjer før den tid, men jeg håper nå fortsatt at hun skal finne veien ut på egenhånd i løpet av helgen... Hilsen hormonell, overopphetet overtidsgravid filiokus81 (*stønn*) ) Jeg krysser fingrene for deg - lykke til! ) 0 Siter
orpah Skrevet 7. juni 2007 Forfatter Skrevet 7. juni 2007 Dette kan filiokus 81, nå gravid i uke 42, alt om ) Beina høyt når du ikke står eller går er første bud. Ellers styrer du unna salt mat, og drikker mye vann. Sov med støttestrømper - man føler seg som ei gammal kjerring, men det hjelper ;o) Jeg gikk meg en tur på en halv time og det gjorde underverker. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 7. juni 2007 Skrevet 7. juni 2007 Jeg krysser fingrene for deg - lykke til! ) Takk! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.