Gå til innhold

Innom en tur...

Anbefalte innlegg

Gjest Magna

Hei.

Jeg har vært her mye (på psykiatriforum) i "gamle dager". Det siste jeg skrev her på forumet var at det var blitt nytt og dårlig opplegg på det nye forumet. Men det ser ut som om det har bedret seg her etter det.

Jeg ser at nye brukere har kommet til. -Og som sliter med sin smerte.

Jeg vil ønske dere alle en riktig god sommer. Det er knallfint vær nå om dagen her jeg bor.

Etter at mitt "nye liv" startet har jeg mange jern i ilden. Jeg skal reise veldig mye fremover, og har allerede reist en del.

Det aller siste jeg har gjort er å melde meg inn i Amnesty. Jeg er veldig interessert i menneskerettingheter. Jeg brenner for mye.....

Jeg har fått ett nytt liv. Jeg er født på ny. -Og jeg håper det vil vare.- Det blir aldri så mye vondt i livet mitt slik det var før. Nå har jeg "glemt" fortiden. Den er ikke med i livet mitt på samme måte.

God sommer.

Beste hilsen:

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278129-innom-en-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...