Gå til innhold

Hei Webmaster


Gjest Et ønske om total anonymitet

Anbefalte innlegg

Gjest Et ønske om total anonymitet

Men hvis du er så utrolig opptatt av å være anonym at du ikke stoler på administrasjonen på et nettsted så foreslår jeg at du finner deg et annet nettsted som du føler du kan stole på. Enkelt og greit.

Å det sa hun som har vært på dol siden tidenes morgen :-o

Da burde du egentlig vite at man føler en spesiell tilhørighet her, og at uansett om det går måneder og år innimellom de gangene man er her, så bare MÅ se hva som skjer på dol.

Og PS jeg kom ikke så lenge etter deg, så noen år har det nok blitt ja. Tok en meget lang pause nå, før jeg var innom igjen.

Men som sagt jeg sier bare meningen min ang. webmasterne og det har jeg da lov til. Om det hjelper - nei det trodde jeg ikke da jeg skrev innlegget heller, men jeg skulle se om jeg fikk svar og isåfall hva de svarte.

Ikke svar, er svar nok i seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å det sa hun som har vært på dol siden tidenes morgen :-o

Da burde du egentlig vite at man føler en spesiell tilhørighet her, og at uansett om det går måneder og år innimellom de gangene man er her, så bare MÅ se hva som skjer på dol.

Og PS jeg kom ikke så lenge etter deg, så noen år har det nok blitt ja. Tok en meget lang pause nå, før jeg var innom igjen.

Men som sagt jeg sier bare meningen min ang. webmasterne og det har jeg da lov til. Om det hjelper - nei det trodde jeg ikke da jeg skrev innlegget heller, men jeg skulle se om jeg fikk svar og isåfall hva de svarte.

Ikke svar, er svar nok i seg selv.

Hva har det med saken å gjøre om jeg har vært på dol i alt for mange år? Jeg har ikke klaget på anonymiteten her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Et ønske om total anonymitet

Hva har det med saken å gjøre om jeg har vært på dol i alt for mange år? Jeg har ikke klaget på anonymiteten her inne.

"Hva har det med saken å gjøre om jeg har vært på dol i alt for mange år?"

Jeg har vel ikke sagt at det har noe med saken å gjøre om du har vært her lenge. Jeg mente jo bare at du da kanskje burde forstå at man føler en viss tilhørighet her. Du hadde vel ikke sittet her i så mange år du heller, hvis det ikke var for noe.

"Jeg har ikke klaget på anonymiteten her inne."

Har jeg sagt at du har klaget - nei trodde ikke det nei. Det er jeg som stilte et spørsmål og du ber meg finne et annet sted hvis jeg ikke er fornøyd. Det er opp til meg det gitt, om jeg velger det eller ikke.

Men nå har jeg sagt nok om hva jeg mener om saken, og fått fornuftige svar av andre dolere som faktisk skjønner hva jeg mener.

Det endrer ikke dol hva jeg syntes - det trodde jeg ikke heller, men det er lov å stille et spørsmål og spørsmålstegn med hvordan ting drives.

Man er IKKE anonym nok når gamle dolere sitter som webmastere og det burde redaksjonen skjønne. Man sitter tross alt på et medisinsk forum og det er ikke alt man vil at noen i det hele tatt skal vite, og slett ikke gamle dolere som man f.eks har mailet med og snakket med i årevis.

Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest eoeee

Takk :-)

Skjønner som sagt ikke hva som er så galt med det nye oppsettet jeg heller, man kan jo velge også, så hva er problemet egentlig. Noen som ikke har skjønt det kanskje - nei det går vel ikke an vel :-)

Hva som er galt med det nye DOL? Når jeg trykker på "100 nyeste" eller "svar til meg" virker ikke funksjonen. Har forstått at det ikke er hos alle....men jeg finner ikke ut av det.

Dessuten må jeg hele tiden bla med pilene fram og tilbake. Noen ganger er teksten gjemt...og jeg må trekke i teksten...hvis du forstår....

Jeg blir i alle fall sprø av det nye dol.

Er enig i det du skriver over her. Kjedelig om de gale dolerne sitter som web. Ser for meg noen typer jeg ikke kunne tenkt meg der....og det er de sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...