Gjest Norsk krøsus Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei. Jeg lurer på hvordan jeg skal trene "riktig". Jeg mener at jeg ønsker å trene slik at jeg forbrenner fett, men at jeg ikke får større muskler. Jeg ønsker å ha en mer senete kropp, altså ikke svulstige muskler. Jeg vet jo at jeg uansett får sterkere muskler, men det er jo bare bra. Er det bestemte puls-intervaller en bør ligge innenfor for å oppnå dette? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvor Lauvstad, helse- og treningsterapeut Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Hei! Følgende oppskrift pleier å fungere: kondisjonstrening i alle mulige varianter (langkjøring, intervall mm) for å forbrenne kalorier (og fett). Kort og intensiv styrketrening for å bli sterkere uten å bli mye større, dvs løfte såpass tungt at du bare klarer 4 - 6 repetisjoner før du tar pause på de ulike øvelsene. velg deg ut et par-tre øvelser på over kropp (beina får den treningen de trenger når du trener kondisjon) og gjennom før 3 serier a 4-6 repetisjoner på hver øvelse. ca 1 minutts pause mellom hver serie/ øvelse gi gass! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.