Gå til innhold

Alkohol og piller

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith
Skrevet

Virker pillene som de skal når man drikker alkohol?

Syns jeg blir fjern og rar av bare litt alkohol,er det mulig at jeg ikke tåler alkohol i det hele tatt?

Skrevet

For noen er alkohol og piller en særdeles ugunstig kombinasjon.

Liker du ikke deg selv etter å ha drukket selv små mengder, er det kanskje ikke verdt det.

mvh

Skrevet

En blir lett rar av alkohol. jeg kan drikke to glass vin, så er jeg god og brisen. Spesielt når det er varmt og under mensen blir jeg fort full. Også når jeg har sovd og spist lite. Men piller kan forsterke effekten av alkohol ja.

Skrevet

Når jeg gikk på ssri fikk jeg rar reaksjon på alkohol. Jeg ble småmanisk av det. Eller veldig manisk .Sånn at jeg ikke ville sove. Kunne holde på en hel helg. Ble aldri trett. Nå går jeg ikke på ssri og når jeg drikker alkohol blir jeg trett og sånt som normale mennesker når jeg blir for full.

Tror man må se på hvordan man selv reagerer på alkohol. Det er veldig individuelt hvordan medisiner og alkohol i kombinasjon funker

Gjest D*lilith
Skrevet

For noen er alkohol og piller en særdeles ugunstig kombinasjon.

Liker du ikke deg selv etter å ha drukket selv små mengder, er det kanskje ikke verdt det.

mvh

Nei det er kanskje ikke det....blir redd når jeg blir "sånn"....og samboeren min er redd jeg skal bli psykotisk,men tror ikke jeg blir det da.

Gjest D*lilith
Skrevet

Når jeg gikk på ssri fikk jeg rar reaksjon på alkohol. Jeg ble småmanisk av det. Eller veldig manisk .Sånn at jeg ikke ville sove. Kunne holde på en hel helg. Ble aldri trett. Nå går jeg ikke på ssri og når jeg drikker alkohol blir jeg trett og sånt som normale mennesker når jeg blir for full.

Tror man må se på hvordan man selv reagerer på alkohol. Det er veldig individuelt hvordan medisiner og alkohol i kombinasjon funker

Ja det er jo det da...

Skrevet

Nei det er kanskje ikke det....blir redd når jeg blir "sånn"....og samboeren min er redd jeg skal bli psykotisk,men tror ikke jeg blir det da.

Jeg hadde tatt en Olden i stedet.

;-)

mvh

Gjest D*lilith
Skrevet

En blir lett rar av alkohol. jeg kan drikke to glass vin, så er jeg god og brisen. Spesielt når det er varmt og under mensen blir jeg fort full. Også når jeg har sovd og spist lite. Men piller kan forsterke effekten av alkohol ja.

Rart du nevnte det med mensen for jeg har det nå...

Gjest D*lilith
Skrevet

Jeg hadde tatt en Olden i stedet.

;-)

mvh

Ja kanskje lurere det hehe :D

Skrevet

Rart du nevnte det med mensen for jeg har det nå...

men det kan være nyttig å høre på de rundt deg.

Om de mener at alkohol påvirker deg negativt , og at det ikke blir kos men at du får vonde følelser eller noe sånt er det vel like greit å la være?

Ofte ser man ikke alltid helt det selv.

Skrevet

Ja kanskje lurere det hehe :D

Snart er den nesten like dyr som billig vin også.

;-)

mvh

Gjest D*lilith
Skrevet

men det kan være nyttig å høre på de rundt deg.

Om de mener at alkohol påvirker deg negativt , og at det ikke blir kos men at du får vonde følelser eller noe sånt er det vel like greit å la være?

Ofte ser man ikke alltid helt det selv.

Jo det er jo sant det da...får høre litt på samboeren min....blir bare sint på han jeg når han maser.

Gjest D*lilith
Skrevet

Snart er den nesten like dyr som billig vin også.

;-)

mvh

hehe ja det stemmer det :)

Skrevet

hehe ja det stemmer det :)

Bon Aqua til hverdags, Olden til fest.

Blir jeg morsommere nå dør jeg på meg.

;-)

mvh

Gjest D*lilith
Skrevet

Bon Aqua til hverdags, Olden til fest.

Blir jeg morsommere nå dør jeg på meg.

;-)

mvh

haha...samme her..da blir det olden i dag da :D

Skrevet

haha...samme her..da blir det olden i dag da :D

vodka battery her selv om jeg kanskje burde la være.

Gjest D*lilith
Skrevet

vodka battery her selv om jeg kanskje burde la være.

;- )

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Alkohol og nervemedisiner er en dårlig kombinasjon.

Den evt sløvende virkningen av medisinen forsterkes sterkt av alkohol.

Gjest D*lilith
Skrevet

Alkohol og nervemedisiner er en dårlig kombinasjon.

Den evt sløvende virkningen av medisinen forsterkes sterkt av alkohol.

Men det er ikke farlig?

Skrevet

Du vil også få dårligere effekt av medisinene en god stund etter kula.

Alkohol i seg selv virker deprimerende i flere dager etter en kule.

Men bør nok ikke komme over en promille på 0,5

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...