Gå til innhold

hjelp

Gjest Jente Under 16

Anbefalte innlegg

Gjest Jente Under 16

Hei, Jeg er ikke så veldig gammel men jeg har kjempe mye Fett på Magen, har til og med strekmerker på hoftene og magen, det er så utrivelig å gå på skolen fordi alle de andre jentene er syl tynne også kommer jeg som den fete kjerringa. Går fettet bort ved å ta Sitt upps og ut og jogge? eller må det mere til? jeg kan si det at jeg er ei jente under 16 år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Angela25

Hei du:)

All aktivitet der pulsen er hoy forbrenner fett. Jeg har alltid vaert slank, men da jeg var paa din alder, hadde jeg litt ekstra fett rundt magen. Dette ble gradvis mindre i 16-17 aars alderen. Det er kanskje "baby fett" du har, og det vil forsvinne, i allefall noe av det.

Det aa vaere syltynn er ikke nodvendigvis det peneste! Uansett er utstraaling mye mye penere enn kropp!!

Det viktigste er at du er glad i deg selv, kroppen din. Ta vare paa den, den er ditt tempel:) Aktiviteter er alltid supert, baade for sjel og kropp, gjor noe som du liker godt, faa med deg venner for eksempel!:) Gjor dette uten at du tenker slanking. Du er veldig ung, og kroppen din vil forandre seg mye fremover!

Du nevnte sit-ups. Det strammer magemusklene dine, du kan faa markerte muskler, og det gjor at magen holder seg mer inn, isteden for at den staar utover. Men du forbrenner ikke saa mye fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...