Gjest Jente Under 16 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hei, Jeg er ikke så veldig gammel men jeg har kjempe mye Fett på Magen, har til og med strekmerker på hoftene og magen, det er så utrivelig å gå på skolen fordi alle de andre jentene er syl tynne også kommer jeg som den fete kjerringa. Går fettet bort ved å ta Sitt upps og ut og jogge? eller må det mere til? jeg kan si det at jeg er ei jente under 16 år! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Angela25 Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Hei du:) All aktivitet der pulsen er hoy forbrenner fett. Jeg har alltid vaert slank, men da jeg var paa din alder, hadde jeg litt ekstra fett rundt magen. Dette ble gradvis mindre i 16-17 aars alderen. Det er kanskje "baby fett" du har, og det vil forsvinne, i allefall noe av det. Det aa vaere syltynn er ikke nodvendigvis det peneste! Uansett er utstraaling mye mye penere enn kropp!! Det viktigste er at du er glad i deg selv, kroppen din. Ta vare paa den, den er ditt tempel:) Aktiviteter er alltid supert, baade for sjel og kropp, gjor noe som du liker godt, faa med deg venner for eksempel! Gjor dette uten at du tenker slanking. Du er veldig ung, og kroppen din vil forandre seg mye fremover! Du nevnte sit-ups. Det strammer magemusklene dine, du kan faa markerte muskler, og det gjor at magen holder seg mer inn, isteden for at den staar utover. Men du forbrenner ikke saa mye fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.