Gjest Androdine Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Jeg må begynne å tenke ut planer. Altså plan A, plan B og plan C, når jeg får angst som er uutholdelig. Min plan A er medisiner, men det virker som om det tvinges over på andre tiltak nå. En god plan B, er å besøke foreldrene mine på hytta og ta BOBLEBAD! Det hartil og med massasjestråler! En annen plan som er god, er å puste dypt og jorde seg med bena, bevege tærna for å kjenne at jeg er inntakt. Så nå hopper jeg i dusjen, hiver på meg noe filler, hopper over sminke og sånt tull, hiver meg i bilen og helt oppi boblebadet 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Fin plan:o) Ønsker deg en god og aller helst tilnærmet angstfri dag. 0 Siter
Gjest ferri Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 God tur, stopp opp på veien ditt og få med deg noen jordbær 0 Siter
Gjest Happiness Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Det er forresten veldig lurt å tenke ut planer for den neste dag i perioder hvor en har mye angst. Psykiateren min fokuserte en del på det. Og det tror jeg på. Man må ikke følge alt, men en tom plan for dagen i morgen kan være ekstra angstskapende i seg selv.Det er beroligende å kunne visualisere noe av dagen en har foran seg. 0 Siter
orpah Skrevet 9. juni 2007 Skrevet 9. juni 2007 Det høres ut som fine planer. Vet d hva som hjelper meg når jeg sliter med angst. Jeg klarer ikke å ligge i senga og føle på angsten. Det hjelper for meg å gjøre husarbeid. Høres helt rart ut sikkert for egentlig hater jeg husarbeid. men når jeg har angst så hjelper det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.