Gjest vekthoppern Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvor mye er det vanlig å legge på seg før og under mensturasjon? Og samler kroppen opp veske dagene før? Hopper plutselig opp 2 kilo fra den ene dagen til den andre:( Og hva med varme dager som nå. samler kroppen på veske slik at vekta går opp da også? Noen som vet? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest innom Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Slett ikke uvanlig at noen går opp opptil et par kilo under/før menstruasjon. La være å veie deg i denne perioden. Man blir bare så lette deppa av det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Vekta mi viser halvkiloer. Som værst varierer det 1,5 kilo fra en dag til en annen. Bruker hormonspiral, så jeg vet ikke om dette er sammen med syklusen min. Varmen påvirker ikke min vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.