Gå til innhold

Hvis noen vil lese om min historie om voldtekt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Happiness

Kjære deg!

Takk for at du ville dele din historie med oss. På denne måten.

Det har vært en lang smertefull prosess for deg. Jeg håper du kan få se fremover, og bruke energien din på noe mer positivt.

Glad du har kommet så langt. Du har vært utrolig sterk og tapper. Og kommet deg igjennom så mye, selv om du følte det ikke skulle gå innimellom.

Klem fra

Happiness, tidligere bugge.

Gjest Hemmeligj

Kjære deg!

Takk for at du ville dele din historie med oss. På denne måten.

Det har vært en lang smertefull prosess for deg. Jeg håper du kan få se fremover, og bruke energien din på noe mer positivt.

Glad du har kommet så langt. Du har vært utrolig sterk og tapper. Og kommet deg igjennom så mye, selv om du følte det ikke skulle gå innimellom.

Klem fra

Happiness, tidligere bugge.

tusen takk . Jeg føler du er den som virkelig har hjulpet meg i prosessen. Og Dol betyr så enormt mye for meg. At jeg kan hente støtte og hjelp her. Også er jeg stolt da. At jeg har kommet meg og at ihverfall akkurat nå så går det bra.

Gjest Happiness

tusen takk . Jeg føler du er den som virkelig har hjulpet meg i prosessen. Og Dol betyr så enormt mye for meg. At jeg kan hente støtte og hjelp her. Også er jeg stolt da. At jeg har kommet meg og at ihverfall akkurat nå så går det bra.

Jeg er så glad hvis du følte at jeg var til noen hjelp. Det var sterkt å følge deg. Og også i mitt hode sitter det fast, bildet av blomster. Og "konsistensen" jeg følte din smerte hadde. Jeg kommer ikke til å glemme det. Jeg kommer ikke til å glemme din prosess og din historie. Den gjorde sterkt inntrykk. Og det er første gang jeg har fått være så "nær" noen i en slik prosess.

Jeg tror det kommer til å gå bra med deg. Du har blitt sterkere. Og kan gå videre i livet, men med de sårene dette nå dessverre har gitt deg.

Gjest Hemmeligj

Jeg er så glad hvis du følte at jeg var til noen hjelp. Det var sterkt å følge deg. Og også i mitt hode sitter det fast, bildet av blomster. Og "konsistensen" jeg følte din smerte hadde. Jeg kommer ikke til å glemme det. Jeg kommer ikke til å glemme din prosess og din historie. Den gjorde sterkt inntrykk. Og det er første gang jeg har fått være så "nær" noen i en slik prosess.

Jeg tror det kommer til å gå bra med deg. Du har blitt sterkere. Og kan gå videre i livet, men med de sårene dette nå dessverre har gitt deg.

jeg håper du vil komme sterkere ut ifra din prosess også.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...