Gå til innhold

Treffer x igjen

Anbefalte innlegg

ærlig jente

For tre år siden var jeg sammen med en svensk gutt i ca 3 mnd,han gjorde det slutt,jeg elsket han fremdeles. et år etter det kontaktet han meg,sa han var forelsket i meg ennå.møttes en gang for å se om det var kunne være noe gnist etc ennå. men jeg traff en annen omtrent samtidig som jeg ble sammen med. nå er det slutt med den siste og har begynt å treffe han svenske igjen.merket det var mye gnister mellom oss nå,og jeg tenner absolutt på han. han har skrevet flere sms med tilsynelatende positivt innhold. f.eks..at han savner meg, at han har lyst å treffe meg igjen, at han ønsket han hadde kunnet hatt ferie i sammen med meg, han pratet også om at han ville treffe meg på st.hans aften. men det er bare en ting: han er dårlig på å sende sms, nå er det to døgn siden, jeg føler en usikkerhet pga det... er han gjerrig, tror ikke han har så dårlig tid at han ikke rekker å skrive noe til meg...

jeg skal reise i to mnd i sommer,reise alene. han pratet om det også. om jeg klarte to mnd uten å se han. han sa at når han hadde ventet på meg i tre år, så skulle han klare to mnd til.. utifra det han sier, virker det positivt.... er bare veldig rart jeg ikke hører mere fra han....

hva mener dere? jeg blir litt rastløs av dette, gå å vente på å høre fra han.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278222-treffer-x-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...