Gjest Haifa Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg skal ha ferie 1 august og det hadde vært så gøy å vært fin og slank innen da. Er 173 høy og vil nå ned til 70 kg, som faktisk (tro det eller ei) er min idealvekt. Kan jeg klare det på de ukene frem mot den tiden? Og hva er det beste slanketipset du har? Hvilken diett? Spise hvor mye og hvor ofte? Noen som har råd? Er elendig på å trene, men kan godt gå turer... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Happiness Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det beste slanketipset mitt er å spise ofte og lite for å holde oppe forbrenningen, ikke for mye karbohydrater. ligge på rundt 15000 kcal pr dag. Drikke mye vann og gå tur hver dag, minst 40 minutter. Skulle gjort det selv, men det sitter laaangt inne for tiden. Ja, du kan klare det, men da må du ha mye viljestyrke og holde dietten. Good luck:o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sant å si Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Det beste slanketipset mitt er å spise ofte og lite for å holde oppe forbrenningen, ikke for mye karbohydrater. ligge på rundt 15000 kcal pr dag. Drikke mye vann og gå tur hver dag, minst 40 minutter. Skulle gjort det selv, men det sitter laaangt inne for tiden. Ja, du kan klare det, men da må du ha mye viljestyrke og holde dietten. Good luck:o) Sant du mener femten HUNDRE og ikke femten TUSEN kalorier? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Happiness Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Sant du mener femten HUNDRE og ikke femten TUSEN kalorier? ;-) Ja. Men man kan jo drømme, kan man ikke:o) Har alltid vært en kløpper med tall.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Dette er realistisk, men det kommer til å kreve en del av deg. 1. MAT Spis minst 4 måltider om dagen. Gjerne også et par små mellommåltider. Spis grønt og grovt. Kutt ut alle godterier inkl. brus, is, potetgull, sjokolade osv. Spis sakte slik at kroppen kjenner at den blir mett. Pass også på å få i deg proteiner. Det er ofte der folk blir litt dårlige når de skal ned i vekt. 2. TRENING For å nå dette målet må du nok begynne å trene. Å ta små gåturer blir i dårligste laget. Finnes det ingenting du liker? Svømme, sykle, jogge???? I tillegg er det en klar fordel med vekttrening. Dette fordi kroppen lett kvitter seg med muskler når du skal ned i vekt. Med mindre muskler vil du få en lavere forbrenning etterpå, og da er det jo lett å gå opp i vekt igjen. Men alle monner drar, så gåturer er bedre enn ingenting. MEN få litt fart på kroppen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.