Gjest bolledeigen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Føler jeg svulmer opp over alt, spesielt bena og magen:( Det er ikke mye hyggelig! Har varmen skylden, tro? Andre som har det problemet? Drikker mye, mest light brus, men det virker ikke hjelpe på. Hvor mye væske(liter/kg) er det maksimale kroppen kan samle på seg egentlig? (Snakker her om friske personer) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jordbærpiken Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei. Da jeg spurte på åpent i går, om hovne føtter, fikk jeg råd om å drikke nok... kanhende det hjelper litt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bolledeigen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hei. Da jeg spurte på åpent i går, om hovne føtter, fikk jeg råd om å drikke nok... kanhende det hjelper litt... Takk. Men jeg drikker nok allerede, uten at det hjelper:( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Prøv å kutt ut lettbrusen og drikk vann istedet, sitronvann f.eks. Kaffe er også vanndrivende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bolledeigen Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Prøv å kutt ut lettbrusen og drikk vann istedet, sitronvann f.eks. Kaffe er også vanndrivende. Er det bedre med vann enn light brus? Jeg drikker en del cola light, den er det jo koffein i. Skulle vel virke vanndrivende, eller? Men neida, det ser det ikke ut til...( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Er det bedre med vann enn light brus? Jeg drikker en del cola light, den er det jo koffein i. Skulle vel virke vanndrivende, eller? Men neida, det ser det ikke ut til...( Jeg har i alle fall hørt flere historier om folk som ikke klarer å gå ned i vekt, men som går ned mye når de slutter å drikke lettbrus og går over til vann. Men jeg må vel legge til at jeg generellt er mot lettbrus pga de kunstige søtningsstoffene som - etter min mening! - ikke kan være sunne å få i seg, et er jo ukjente saker for kroppen, ikke naturlige i det hele tatt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.