Gå til innhold

Væskeansamlinger:((

Gjest bolledeigen

Anbefalte innlegg

Gjest bolledeigen

Føler jeg svulmer opp over alt, spesielt bena og magen:( Det er ikke mye hyggelig! Har varmen skylden, tro? Andre som har det problemet? Drikker mye, mest light brus, men det virker ikke hjelpe på. Hvor mye væske(liter/kg) er det maksimale kroppen kan samle på seg egentlig? (Snakker her om friske personer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jordbærpiken

Hei. Da jeg spurte på åpent i går, om hovne føtter, fikk jeg råd om å drikke nok... kanhende det hjelper litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bolledeigen

Hei. Da jeg spurte på åpent i går, om hovne føtter, fikk jeg råd om å drikke nok... kanhende det hjelper litt...

Takk. Men jeg drikker nok allerede, uten at det hjelper:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bolledeigen

Prøv å kutt ut lettbrusen og drikk vann istedet, sitronvann f.eks. Kaffe er også vanndrivende.

Er det bedre med vann enn light brus? Jeg drikker en del cola light, den er det jo koffein i. Skulle vel virke vanndrivende, eller? Men neida, det ser det ikke ut til...:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bedre med vann enn light brus? Jeg drikker en del cola light, den er det jo koffein i. Skulle vel virke vanndrivende, eller? Men neida, det ser det ikke ut til...:((

Jeg har i alle fall hørt flere historier om folk som ikke klarer å gå ned i vekt, men som går ned mye når de slutter å drikke lettbrus og går over til vann.

Men jeg må vel legge til at jeg generellt er mot lettbrus pga de kunstige søtningsstoffene som - etter min mening! - ikke kan være sunne å få i seg, et er jo ukjente saker for kroppen, ikke naturlige i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...