Gå til innhold

medisiner og reise til utlandet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest AnnaMolina

Lamical? Er ikke det for fotsopp? Arrester meg om jeg tar feil. Ellers så hvis du skal ha med medisiner til utlandet går du til det apoteket du leverte inn resepten. Der har de ett skjema de fyller ut og stempler som er godkjent i tollen. Reseptfrie medisiner kan du ta med uten slik erklæring. Men hør med apoteket.

Lamical? Er ikke det for fotsopp? Arrester meg om jeg tar feil. Ellers så hvis du skal ha med medisiner til utlandet går du til det apoteket du leverte inn resepten. Der har de ett skjema de fyller ut og stempler som er godkjent i tollen. Reseptfrie medisiner kan du ta med uten slik erklæring. Men hør med apoteket.

hehe:) lamictal er en epilepsi medisin,som også blir brukt mot bipolare lidelser

Annonse

Gjest nienna

Jeg reiser en god del og det jeg gjør er at jeg alltid oppbevarer medisinene i originalemballasjen, men i tillegg har jeg fått et skriv fra legen min om hvilke medisiner jeg bruker. Tar jeg med meg medisiner som sobril går jeg på apoteket og får en schengenattest.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...