Gå til innhold

Er det ingen andre i Norge som ikke har råd

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Råd og råd... Skal ikke på noen langtur i alle fall, det orker jeg ikke, synes det blir så mye styr. Vi skal være mye på landet hos kjæresten min, på hytta lenger ut mot havet, kose oss med trampoline, store gress- og skogområder (større enn en vanlig tomt i alle fall) rundt huset, plaskebasseng, badesteder ikke mange minuttene med bil unna og sånt.

Du får prøve å vinkle det positivt. Jeg tar GJERNE en uke eller to "bare" hjemme jeg. Hjemmet er for oss ofte fylt av hit-og-dit, aktiviteter, stå opp tidlig og legge unger og mye går i et høyt tempo. Det er så herlig å oppleve huset/ leiligheten sin som et sted vi tar det med ro om morgenen og ikke er så stressa på legging om kvelden. Jeg syns det er deilig å oppleve hjemmet sitt fra den rolige siden også. Og det er deilig å komme hjem og sove i egne senger etter en dag på stranden eller i skogen.

Gjest Androdine

Jeg har ikke vært på ferie på tre år. Det har jeg ikke råd til. Men sånn er det så jeg må vel bare finne meg i det. har funnet ut at det er viktigere å ha det bra i det daglige enn å reise bort å ha det gøy i et par uker. Så jeg må nok bruke skatte. og feriepengene på å overleve.

Annonse

Svært mange ferierer på en måte som ikke koster noe ekstra: Besøker familie som bor et stykke unna, låner hytte av familien, reiser på camping eller blir hjemme. Mange gjør også noe slikt selv om de kunne hatt råd til å reise bort, det er slett ikke alle som liker å farte rundt til nye steder hele tiden. Spesielt mens barna er helt små er det ofte ingen vits i det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...