Gjest twin1 Skrevet 12. juni 2007 Del Skrevet 12. juni 2007 Hei, skal ut på en lengre reise og være borte i 1,5 måned. Har tidligere brukt lamictal, men gikk rundt og var så trett og utafor hele tiden så jeg sluttet for noen måneder siden. Bruker nå ingen medisiner og det har gått bra helt til nå. De siste par dagene merker jeg at jeg er på nedtur igjen. Det kan jo være forbigående, men liker ikke symptomene. Har en indre uro/smerte som jeg kjenner igjen fra før. Så er spørsmålet: Det er jo ingen vits i å begynne med lamictal igjen nå, den vil jo uansett ikke virke før jeg drar bort. Hva ville du anbefale meg å gjøre? Er det noen medisiner jeg kan ta med meg og som virker i løpet av noen dager hvis jeg nå skulle bli bare verre i løpet av denne turen? Jeg skal så langt av sted at det er ikke noe alternativ å dra hjem igjen. Synes du jeg skal forsøke å "holde ut" eller er det like bra å begynne med noe medisiner først som sist? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/278415-nhd-hva-ville-du-anbefale-bipolar-2/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.