Gjest klør meg i hodet Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Mine foreldre har gullbryllup temmelig snart, og jeg har absolutt ingen idè for gave fra meg og mine søsken. De har alt de trenger og mere ting. Min mor er nokså kresen både m.h.t. klær og kunstgjenstander, dessuten har de som sagt råd til å kjøpe det de vil. De reiser mye også, så en reise er heller ikke det de trenger. Jeg vil gjerne har råd og tips fra andre om hva vi kunne gi dem! 0 Siter
KaVa Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Hva med å samle sammen og scanne bilder fra deres 50 år som ektepar, bilder av alle etterkommerne og av ting som er/har vært viktige for dem. Sett sammen et flott fotoalbum med bildetekster og/eller eventuelt små anekdoter. Det er enkelt å gjøre det via mange fotobutikker på nett (f.eks www.fotoknudsen.no http://asp05.photoprintit.de/microsite/18/fotobook_details.php?detection=os:winxpsp2;java:true;activex:true;iu:3.0.807.0;&PHPSESSID=488b7dcb0b6a491278be1178e1554ee8, etc) - og det er en personlig og hyggelig gave, synes jeg. Dersom hele familien er med å hjelpe å finne fram bilder, er det morsomt å sette sammen albumet! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Teaterbilletter (du kan skrive i kortet at de kan velge tid og stykke). Bestill bord på restaurant. Gi en kurv med diverse de liker; vin, oster, kjeks, baguetter, jordbær... Tid hos fotografen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Det er ikke lett med de som har alt og i tillegg har råd til å kjøpe det de trenger.... KaVa sine ide er fin. Men hva med å få en kunstner til å male et portrett av brudebildet de sitt, eller huset? Jeg aner ikke hva slikt kan koste 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 KaVa sin ide er jo knall! Sjekk litt om scrapbooking før du begynner, masse fine tips der, du trenger jo ikke ta helt av, men det gir litt ekstra pynt! 0 Siter
vanilje Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Da mine besteforeldre hadde gullbryllupsdag, så fikk de noe al'a det som KaVa skrev om , i tillegg til hagemøbler til uteplassen sin. Vi barnebarna ga dem bilder av oss selv, tatt hos fotograf, der temaet var hobbyene våre. Vi ordnet sånn at de fikk kjøre til selskapslokalet i en åpen bil av temmelig gammel årgang. Ja, det er det jeg husker i farta, er mange år siden :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.