Gå til innhold

NHD: Zyprexa, bivirkninger

Anbefalte innlegg

Gjest Mihralala

Jeg begynte med Zypreksa 2,5mg i går kveld som tillegg til Lamictal som stemningsstabiliserende. Jeg tok den i går kveld. I natt sov jeg fra 01 til 14.00. Jeg rpøvde å våkne flere ganger, men klarte det ikke. Jeg er så sløv at jeg ikke får med meg, eller husker noe som helst. Jeg måtte ut på badet 5 ganger underveis når jeg skulle skrive dette spørsmålet fordi jeg ikke klarte å holde navnet på medisinen i hukommelsen lenge nok til å få skrevet det ned. Er det dette som kalles å bli "litt trøtt"? Kommer det til å vare? Jeg kan ikke gå rundt som dette særlig lenge...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278445-nhd-zyprexa-bivirkninger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg så var det å gå på Zyprexa som å ta fra meg personligheten.

Ingen ting var morsomt, ingen ting var trist, ingen ting gjorde meg glad.

Jeg var total likegyldig til ting rundt meg. Og trøtt, ja det var jeg hele tiden.

Kunne sove hele dagen, og hadde ikke noe ork til å gjøre noen ting.

Jeg gikk samtidig på effexor og gikk opp fra 71 kg til 109 kg. Om det var

på grunn av zyprexa eller effexor vet jeg ikke. Men jeg klarte til slutt å slutte

med zyprexa. Og da kom viljen til å gjøre noe igjen. Og jeg var ikke lenger

en "levende død".

Så når det gjelder meg så kommer jeg ikke til å røre zyprexa eller effexor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...