Gå til innhold

Var hos psykomotorisk fysio i dag..

Anbefalte innlegg

Gjest Androdine is helpless

..for første gang. Dvs, jeg har gått til denne terapeuten før, men det er vel over ti år siden. Den gang tålte jeg det ikke.

Hun er en sånn varm og fin person. Romslig. Liker henne veldig godt. Jeg fikk løst opp mange spenninger og var så avslappet etterpå at jeg tenkte med misunnelse på dem som har det sånn hver dag.

Dette er noe jeg vil satse på fremover - uansett om jeg får økonmisk støtte til denne behandlingen eller ikke.

Endelig er jeg i et opplegg som funker, med fantastisk støttepresoner rundt meg.

Jeg klarte å bearbeide den fæle angsten, men nå er den kommet tilbake med full styrke. Det er nok pga min mor i går - blir redd da.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278455-var-hos-psykomotorisk-fysio-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig godt å høre om at en slik time kan være så ok. Var selv hos en psykomotoriker for kanskje 8 år siden. Hun ba meg kle av meg og gikk rundt og rundt meg flere ganger og påpekte feil kroppsholdning etc... Jeg gikk aldri tilbake dit.

Men nå hyler kroppen min av smerte, så jeg vurderer en bevegelsesgruppe fra høsten, kanskje litt mindre skummelt enn inn til en sånn person.

Gjest Jente31

Det høres positivt ut. Så bra! :-)

Jeg har stor tro på denne typen behandling.

Jeg gikk selv til en i ett år. jeg sluttet fordi jeg flyttet. Skal starte på nytt. Det tok lang tid før jeg slappet av når hun tok på meg. Jeg hater at noen gjør det. Takler det ikke!

Men den gang innså jeg ikke at mine plager var psykiske. Jeg klarte heller ikke åpne meg. Det gjør jeg nå. Tror derfor at jeg vil ha enda større utbytte av behandlingen denne gang.

Håper at også du vil ha stor utbytte av dette, at det hjelper deg.

Gjest baremeg-liten

Hei Androdine!

Kan jeg få lov til å spørre hva hun heter og hvor i landet hun er? Og får du behandlingen gratis etter at du har nådd taket på egenandeler hos henne?

Du skjønner, jeg går til psykomotorisk fysioterapi, og min terapeut skal slutte.... Gruer meg sånn til å prøve å finne en ny!

(Jeg bor i Oslo)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...