serenity777 Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Jeg har så store problemer med å bestemme meg. Feks om jeg skal kjøpe et kjæledyr eller ikke, om jeg skal gå ut eller være hjemme, om jeg liker en person eller ikke. Sitter sånn å har lyst i det ene øyeblikket og ikke i det neste. Får aldri gjort noen ting. Hva er dette et tegn på? Kan sitte sånn i timevis. 0 Siter
PieLill Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Det er vel først og fremst et tegn på at du er ubeslutsom og trenger å jobbe målbevisst med å bli flinkere til å ta beslutninger og så stå for dem og fullføre. Det er en treningssak. ;-) mvh 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 En gang hadde jeg en flink leder som lærte meg: Det viktigste er ikke å ta den riktige beslutning til enhver tid, men å TA en beslutning! Kjenner meg mye igjen i det du sier, men forteller meg selv at det ikke er noen krise å velge feil av og til, bedre det enn å bruke så mye tid og krefter på å bestemme seg. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Jeg klarer heller aldri å bestemme meg så du er ikke alene...det er slitsomt. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 I følge Bleuler er ambivalens en av de fire hovedkriterier på schizofreni. Skrev du ikke for noen dager siden at du hadde fått denne diagnosen? Autimsme, Ambivalens, Affektavflating/matthet, Assosiasjonsforstyrrelse. 0 Siter
serenity777 Skrevet 14. juni 2007 Forfatter Skrevet 14. juni 2007 I følge Bleuler er ambivalens en av de fire hovedkriterier på schizofreni. Skrev du ikke for noen dager siden at du hadde fått denne diagnosen? Autimsme, Ambivalens, Affektavflating/matthet, Assosiasjonsforstyrrelse. Jo, men de tror ikke jeg er schiozofren alikevel. De tror jeg har ocd med vrangforestillins styrke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.