Gjest Klarerikkefinnepåetnick Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Har noen andre der ute opplevd det? Å plutselig måtte på do, når dere kommer på en fiks idè? Lurer på hvilken mekanisme som setter igang dette, hva det skal tjene til, biologisk sett..... 0 Siter
Piraye Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Kanskje så du får tid til å tenke over om det virkelig er en fiks ide før du setter den ut i livet. 0 Siter
Gjest Klarerikkefinnepåetnick Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Kanskje så du får tid til å tenke over om det virkelig er en fiks ide før du setter den ut i livet. Hehe! Genial forklaring Mulig naturen har tilrettelagt det slik ja. Mang en genial idè har faktisk blitt spylt ned i do, fordi når jeg er ferdig å gjør mitt fornødne, så merker jeg at jeg ikke synes idèen er så genial lengre..... 0 Siter
Piraye Skrevet 13. juni 2007 Skrevet 13. juni 2007 Hehe! Genial forklaring Mulig naturen har tilrettelagt det slik ja. Mang en genial idè har faktisk blitt spylt ned i do, fordi når jeg er ferdig å gjør mitt fornødne, så merker jeg at jeg ikke synes idèen er så genial lengre..... :-) Det er sikkert det da.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.