Gå til innhold

NHD Cipralex

Anbefalte innlegg

Gjest cipralex2344

Virker som det er skremmende mange her inne som har fått svulst på hypofysen.

Skyldes dette Cipralex? Jeg har nettopp begynt med cipralex for GAD, og opplever

økt angst (har brukt det i 4 dager) etter at jeg begynte med det.

Er dette vanlig istarten av cipralex bruk? Vil det går over etterhvert?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278546-nhd-cipralex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Happiness

Det er ganske vanlig med økt angst i begynnelsen. For noen er det slik at de tar litt sobril i opptrappingsperioden hvis det blir for ille. Etter fire dager er du midt oppe i det. Hvor lenge det er før du får den ønskede virkning av medisinen er jo vanskelig å si, men de to første ukene på cipralex har i hvert fall jeg hatt nok med bivirkningene. Men de har gitt seg etterhvert, de aller fleste plagsomme bivirkningene.

Her inne leser en naturlig nok mye om bivirkningene mange har. Det er jo ikke like naturlig å skrive inn hvis en ikke merker stort. Uansett kan man ta det litt rolig i opptrappingen og ikke la det gå så fort, så føler en at en har litt bedre kontroll

Du får ha lykke til. Håper du får hjelp av medisinen:o)

Vh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278546-nhd-cipralex/#findComment-2245810
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...