Gå til innhold

Bailine og Grete Roede

Gjest gjør det susen?

Anbefalte innlegg

Gjest gjør det susen?

Jeg har gått på GR-kurs siden etter påske og gått ned 5 kilo. Jeg går tur ca 4 timer i uka + trener aerobic en gang i uka.

Nå har jeg tenkt til å fortsette med GR-opplegget på egenhånd + samme mengde tur, ingen aerobic, i sommer. Har igjen 6-7 kilo til jeg har lyst til å bli kvitt.

Hadde en Bailine-prøvetime i dag og lurer på om dette faktisk funker? Det rista jo godt i fettet på hofter og lår og tok skikkelig på musklene. Tenker da på om jeg skal ta 10 behandlinger som et supplement til 4 timer tur per uke + GR-kostholdet for å få litt fortgang på cm rundt lår, rompe og mage.

Noen med lignende erfaring eller som tror det hjelper eller ikke hjelper...

Skal i så fall betale 3200,- for 10 behandlinger. Er det normal pris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Holio

Been there, done that. Bailine funker - veldig bra også! jeg betalte rundt 3000 for 10 ganger, og det er ett år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...