Gjest gjør det susen? Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Jeg har gått på GR-kurs siden etter påske og gått ned 5 kilo. Jeg går tur ca 4 timer i uka + trener aerobic en gang i uka. Nå har jeg tenkt til å fortsette med GR-opplegget på egenhånd + samme mengde tur, ingen aerobic, i sommer. Har igjen 6-7 kilo til jeg har lyst til å bli kvitt. Hadde en Bailine-prøvetime i dag og lurer på om dette faktisk funker? Det rista jo godt i fettet på hofter og lår og tok skikkelig på musklene. Tenker da på om jeg skal ta 10 behandlinger som et supplement til 4 timer tur per uke + GR-kostholdet for å få litt fortgang på cm rundt lår, rompe og mage. Noen med lignende erfaring eller som tror det hjelper eller ikke hjelper... Skal i så fall betale 3200,- for 10 behandlinger. Er det normal pris 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Holio Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Been there, done that. Bailine funker - veldig bra også! jeg betalte rundt 3000 for 10 ganger, og det er ett år siden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.