Gå til innhold

Alkohol er ikke alltid smart

Anbefalte innlegg

Gjest edru i dag

Så satt jeg her med fyllenerver igjen. Sliter med mye, alkholen er liksom ikke det største problemet, men i går gjorde jeg mye dumt. I perioder kan jeg drikke meg full 3-4 ganger i løpet av en uke, og i går var jeg snytfull. Husker ikke at jeg flyttet tre hester fra et beite til et annet. Kom for sent på jobb i dag, fordi jeg forsov meg, ikke var edru nok til å kjøre og fordi jeg hadde rotet vekk bilnøklene som jeg fant på parkeringsplassen. Så gråt jeg i går et par timer og sendte tårevåte meldinger til x-en som han ikke har svart på. Herregud hvor flau jeg er over meg selv. Nå går det egentlig på ræva...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/278632-alkohol-er-ikke-alltid-smart/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke til!

Nei, det er ikke smart. Og hvis det er så at det er kjærlighetssorg som utløser det, er det jo ille. Alkohol har aldri vært løsningen på noen problemer, håper du klarer å mobilisere krefter i deg til å kutte den ut. mange har klart det, men de måtte kanskje ha hjelp og støtte underveis. Om det er kjærligheten som utløser det, så vit at det ikke er verdens undergang. Det finnes mye verre ting enn det, selv om det i øyeblikket ser svart ut. Nyt livet, naturen, ta vare på de du er glad i og som bryr seg om deg og ditt. Ta vare på helsa, til syvende og sist er det det aller viktigste vi har! Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...